خبرگزاری کار ایران

دیدار نماینده دبیرکل سازمان ملل در لبنان با سفیر ایران

کد خبر : ۱۶۹۲۳۵

هم‌گرایی کشورهای منطقه تاثیر به‌سزایی در ثبات و استقرار منطقه از جمله لبنان داشته و ایران بر اساس سیاست اصولی خود همواره بر حفظ ثبات و استقرار لبنان تاکید داشته است.

نماینده دبیرکل سازمان ملل در لبنان با حضور در سفارت ایران در بیروت با غضنفر رکن‌آبادی، سفیر کشورمان دیدار و درباره تحولات منطقه و لبنان گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، دریک بلامبلی در این دیدار با بررسی آخرین وضعیت همکاری‌های ایران با کشورهای منطقه بر تاثیر مثبت این همکاری‌ها بر لبنان تاکید و اظهارکرد: بدون شک ایران نقش بارزی در ثبات و استقرار کشورهای منطقه از جمله لبنان دارد.

نماینده دبیرکل سازمان ملل در لبنان با اشاره به ثبات و استقرار لبنان و بهبود نسبی وضعیت امنیتی این کشور افزود: تداوم این وضعیت خواست جامعه بین‌الملل بوده و در این راستا تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست.

او افزود: توافق جریان‌های مختلف سیاسی لبنان از اهمیت به‌سزایی برخوردار بوده و در برهه کنونی حصول چنین توافقی درباره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در لبنان نیز با تشریح آخرین وضعیت همکاری‌های منطقه‌یی کشورمان گفت: ایران همواره خواستار هم‌گرایی کشورهای منطقه با یکدیگر بوده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

رکن‌آبادی افزود: هم‌گرایی کشورهای منطقه تاثیر به‌سزایی در ثبات و استقرار منطقه از جمله لبنان داشته و ایران بر اساس سیاست اصولی خود همواره بر حفظ ثبات و استقرار لبنان تاکید داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز