خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس حزب توحید عربی لبنان با سفیر ایران

کد خبر : ۱۵۹۸۶۶

امروز بعد از گذشت بیش از سه سال از بحران سوریه، جبهه مقاومت بیش از پیش در منطقه تقویت شده است و جنایاتی که جریانات تکفیری در سوریه انجام دادند، دیدگاه مردم را نسبت به گروه‌های مسلح تغییر داد و ارتش سوریه درحال پاک‌سازی مناطق محتلف است و طراحان وعاملان توطئه سوریه به اهداف خود نرسیدند.

وئام وهاب، وزیر پیشین و رئیس حزب توحید عربی لبنان با غضنفر رکن‌آبادی، سفیر کشورمان در لبنان دیدار و درباره تحولات منطقه و لبنان با وی به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش ایلنا، سفیر ایران در لبنان با اشاره به پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه و مقاومت در سوریه و لبنان گفت: امروز بعد از گذشت بیش از سه سال از بحران سوریه، جبهه مقاومت بیش از پیش در منطقه تقویت شده است و جنایاتی که جریانات تکفیری در سوریه انجام دادند، دیدگاه مردم را نسبت به گروه‌های مسلح تغییر داد و ارتش سوریه درحال پاک‌سازی مناطق محتلف است و طراحان وعاملان توطئه سوریه به اهداف خود نرسیدند.

رکن‌آبادی با اشاره به تشکیل دولت لبنان و دستاوردهای امنیتی لبنان در دستگیری عوامل عملیات تروریستی در این کشور، ابراز امیدواری کرد با درایت رهبران طوائف و جریان‌های سیاسی لبنان شاهد افزایش هرچه بیشتر استقرار و امنیت دراین کشور باشیم.

وئام وهاب نیز در این دیدار با اشاره به سفر اخیر خود به سوریه گفت: در این سفر مشاهده کردم که ارتش و دولت سوریه از روجیه بالایی برخوردارند و مردم نیز از اقدامات ارتش با گروه‌های مسلح استقبال می‌کنند و درواقع این گروه‌ها هیچ جایگاهی بین مردم سوریه ندارند.

رئیس حزب توحید عربی لبنان، نقش ایران در ایجاد تفاهم و تقویت وحدت ملی در صحنه داخلی را به واسطه رایزنی و ارتباط با تمامی طوائف و جریان‌های سیاسی به ویژه درآستانه انتخاب رئیس‌جمهور را ستود.

در این دیدار، وئام وهاب همچنین درگذشت ابراهیم حرشی مدیر رسانه‌ای سفارت ایران در بیروت را تسلیت گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز