خبرگزاری کار ایران

وزیر خارجه انگلیس در پیام نوروزی مطرح کرد:

تاکید بر بهبود روابط انگلیس با ایران

کد خبر : ۱۵۴۸۸۰

نوروز بر آغاز فصلی جدید دلالت داشته و زمان انسجام است وفرصتی است که به سالی که گذشت نگریسته و از سال آینده یاد کنیم / من قاطعانه معتقدم که گفت‌وگوی سازنده و همکاری بین ایران و انگلیس به نفع همه ماست.

وزیر خارجه انگلیس در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز بر بهبود روابط کشورش با ایران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، ویلیام هیگ در پیام خود به مناسبت فرارسیدن عید نوروز تاکید کرد کشورش به بهبود روابط با ایران پایبند خواهد بود.

وزیر خارجه انگلیس در یک پیام ویدئویی به مناسب فرارسیدن عید نوروز گفت: مایل هستم تا فرصت را غنیمت شمرده و به همه کسانی که در سرتاسر جهان عید خجسته نوروز را جشن می‌گیرند تبریک بگویم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از مردم جهان از جمله در انگلیس به مناسبت فرارسیدن سال نو خورشیدی و فصل بهار در کنار یکدیگر گردهم می آیند، افزود: نوروز بر آغاز فصلی جدید دلالت داشته و زمان انسجام است وفرصتی است که به سالی که گذشت نگریسته و از سال آینده یاد کنیم.

وزیر امورخارجه انگلیس در بخش دیگری از پیام نوروزی خود آورده است: انگلیس در سال جدید به دنبال بهبود روابط خود با ایران است.

ویلیام هیگ اضافه کرد: اختلافات دو کشور هنوز باقی است اما این به این معنا نیست که ما همه اختلافات را حل کرده‌ایم. اینطور نیست. هنوز موضوعات بسیار مهمی هستند که باید به آنها بپردازیم، اما من قاطعانه معتقدم که گفت‌وگوی سازنده و همکاری بین ایران و انگلیس به نفع همه ماست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز