خبرگزاری کار ایران

افخم خبر داد؛

تذکر رسمی به سفارت اتریش در تهران در رابطه با دیدار هماهنگ نشده اشتون

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۳۹۱

تماس با جامعه مدنی تا زمانی‌که مداخله در امور داخلی تلقی نشود و احترام به آداب و ارزشهای کشورها مد نظر قرار گرفته باشد، در برنامه سیاست خارجی امری شناخته شده بوده کما اینکه وزیر امور خارجه کشورمان نیز در سفر به سایر کشورها در این چارچوب با فعالان جامعه مدنی از جمله محققین، اساتید و نویسندگان دیدار و تبادل نظر می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره برخی برنامه‌های غیررسمی و هماهنگ نشده در جریان سفر کاترین اشتون به کشورمان، موارد پیش آمده را مبتنی بر نگاه متاثر از برخوردهای گزینشی سیاسی و دوگانه از مقوله مهم حقوق بشر دانست.

به گزارش ایلنا، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: این‌گونه اقدامات به افزایش سوءظن مردم کشورمان در قبال غرب منجر خواهد شد و به روابط ایران و اتحادیه اروپایی کمکی نمی کند.

وی افزود: تماس با جامعه مدنی تا زمانی‌که مداخله در امور داخلی تلقی نشود و احترام به آداب و ارزشهای کشورها مد نظر قرار گرفته باشد، در برنامه سیاست خارجی امری شناخته شده بوده کما اینکه وزیر امور خارجه کشورمان نیز در سفر به سایر کشورها در این چارچوب با فعالان جامعه مدنی از جمله محققین، اساتید و نویسندگان دیدار و تبادل نظر می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: در همین زمینه به سفارت اتریش در تهران تذکر رسمی داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز