خبرگزاری کار ایران

دیدار معاونان وزیران خارجه ایران و ارمنستان

کد خبر : ۱۲۹۳۲۵

دو طرف در این دیدار بر لزوم توسعه و گسترش بیش از پیش روابط در زمینه‌های مختلف به ویژه پیگیری طراحی ترانزیتی در محور شمال - جنوب به خصوص ارتباطات ریلی تاکید کردند.

شاوارش کوچاریان، معاون وزیر امور خارجه ارمنستان روز یک‌شنبه با رحیم‌پور، معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و درباره راه‌های توسعه و گسترش همکاری‌های دوجانبه، برگزاری کمیسیون مشترک و طراحی‌ و اجرای پروژه‌های جدید میان دو کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایلنا، دو طرف در این دیدار بر لزوم توسعه و گسترش بیش از پیش روابط در زمینه‌های مختلف به ویژه پیگیری طراحی ترانزیتی در محور شمال - جنوب به خصوص ارتباطات ریلی تاکید کردند.

معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه در این دیدار ضمن تشریح امکانات و ظرفیت‌های بندری ایران در دریای خزر، امکان استفاده همسایگان از این مسیر برای ارسال یا دریافت کالا به کشورهای منطقه به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس، اقیانوس هند و ارمنستان را مورد تاکید قرار داد.

معاون وزیر امور خارجه ارمنستان نیز در این دیدار بر عزم و اراده مقامات عالی‌رتبه کشورش برای بسط و گسترش بیش از پیش روابط بین تهران و ایروان در کلیه عرصه‌های اقتصادی و تجاری و بازرگانی تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز