خبرگزاری کار ایران

حبیب الله زاده کاردار غیر مقیم ایران در انگلستان شد

کد خبر : ۱۲۰۲۲۳

حبیب‌الله‌زاده قرار است در آینده‌ای نزدیک به منظور بررسی وضعیت اموال و اماکن جمهوری اسلامی ایران در انگلستان و هم‌چنین بهینه‌سازی فعالیت جاری بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن عازم این کشور شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران کاردار ترددی کشورمان در کشور انگلستان را تعیین و به طرف انگلیسی معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: به‌دنبال دیدار وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و انگلستان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در تاریخ اول مهر ماه ۱۳۹۲ و متعاقب دیدارهای برگزار شده بین مسوولان وزارت‌خانه‌های امور خارجه‌ دو کشور در نیویورک و ژنو، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از امروز ۲۰ آبان۱۳۹۲، محمد حسن حبیب‌الله‌زاده را به عنوان کاردار ترددی کشورمان در انگلیس تعیین و به طرف انگلیسی معرفی کرد.

او افزود: حبیب‌الله‌زاده قرار است در آینده‌ای نزدیک به منظور بررسی وضعیت اموال و اماکن جمهوری اسلامی ایران در انگلستان و هم‌چنین بهینه‌سازی فعالیت جاری بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن عازم این کشور شود.

حبیب‌الله‌زاده پیش از این کار‌شناس ارشد اداره کل غرب اروپای وزارت خارجه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز