خبرگزاری کار ایران

ملاقات معاون سیاسی وزارت خارجه امارات با قائم مقام وزارت امور خارجه ایران

کد خبر : ۱۱۵۶۲۲

ما از گشایش اخیر به عمل آمده توسط دولت امارات برای اتباع ایرانی استقبال می‌کنیم و امیدواریم این موانع و مشکلات کاملاً برطرف شود.

طارق احمد الهیدان معاون سیاسی وزرات امور خارجه دولت امارات عربی متحده در خلال سفر به کشورمان جهت شرکت در هشتمین کمیسیون مشترک کنسولی دو کشور با مرتضی سرمدی قائم مقام وزارت امور خارجه کشورمان ملاقات کرد.
به گزارش ایلنا، در این دیدار آخرین تحولات روابط دو جانبه و راه‌های توسعه همکاری‌های فیمابین مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت.
سرمدی در دیدار با رئیس هیات اماراتی شرکت کننده در نشست کمیسیون مشترک کنسولی با اشاره به اینکه سرلوحه کار دولت جدید، توسعه و تعمیق روابط با همه کشور‌ها به ویژه کشورهای همسایه و مسلمان است، افزود: فرصت‌ها و ظرفیت‌های زیادی برای روابط وجود دارد که باید آن‌ها را مورد استفاده قرار داد و مهم‌ترین وظیفه طرفین حرکت به سمت توسعه روابط در چارچوب منافع مردم دو کشور است.
وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری نشست کمیسیون مشترک عالی و کشور به ریاست وزرای خارجه در آینده نزدیک، شاهد تقویت هرچه بیشتر مناسبات باشیم.
طارق الهیدان معاون سیاسی وزیر خارجه دولت امارات نیز در این دیدار با تاکید بر اراده سیاسی کشورش برای توسعه همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران افزود: روابط امارات و ایران روابطی تاریخی و برادرانه است و برگزاری کمیسیون مشترک کنسولی نیز یکی از دستاوردهای مهم این روابط می‌باشد.
وی افزود: با روی کار آمدن رئیس جمهور و دولت جدید، ما شاهد توسعه نقش مهم منطقه‌ای ایران هستیم و بسیار خرسندیم که جمهوری اسلامی ایران در حوزه کار با همسایگان درصدد توسعه روابط خود با کشورهای منطقه است.
در این دیدار سرمدی همچنین با اشاره به برخی مشکلات پیش آمده برای اتباع ایرانی در امارات افزود: ما از گشایش اخیر به عمل آمده توسط دولت امارات برای اتباع ایرانی استقبال می‌کنیم و امیدواریم این موانع و مشکلات کاملاً برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز