خبرگزاری کار ایران

دیدار معاون وزیر خارجه با مسوولان موسسه امام موسی صدر در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۷۶

هیچ مدرک قابل اعتنایی مبنی بر شهادت امام موسی صدر تا کنون از سوی مقامات لیبی ارائه نشده است.

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه روز شنبه با مسوولان موسسه امام موسی صدر در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار حورا صدر، دختر امام موسی صدر ضمن تشریح دستاوردهای فرهنگی موسسه امام موسی صدر در تهران گزارشی از آخرین پیگیری‌های به‌عمل آمده در پرونده امام موسی صدر را با توجه به تحولات منطقه به‌ویژه تغییرات حاکمیتی در لیبی و تشکیل کمیته لبنانی حقیقت‌یابی به منظور پیگیری‌های مشترک حقوقی و راستی آزمایی پیرامون ربایش امام موسی صدر در زمان قذافی با طرف لیبیایی را ارائه کرد.

حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه نیز در این دیدار ضمن حمایت از تلاش‌های به عمل آمده در راستای پیگیری این پرونده تا بازگشت امام موسی صدر بر عزم و اراده مسوولان عالی‌رتبه نظام و وزارت امور خارجه در این خصوص تاکید و آمادگی همکاری مشترک با کمیته حقیقت‌یاب در پرونده امام موسی صدر را اعلام کرد.

او با بیان اینکه هیچ مدرک قابل اعتنایی مبنی بر شهادت امام موسی صدر تا کنون از سوی مقامات لیبی ارائه نشده و بر ضرورت همکاری و تلاش هرچه بیش‌تر مسوولان ذی‌ربط در لیبی برای تعیین وضعیت امام موسی صدر تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز