خبرگزاری کار ایران

تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه فنی حرفه ای سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۱۸۰

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه هدف و رسالت عمده دانشگاه فنی و حرفه ای، ارتقای مهارت برای کمک به اقتصاد کشور است،گفت: آموزش در این دانشگاه هم به صورت حضوری و هم مجازی در سطح کشور امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا از سمنان، ابراهیم صالح عمران در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در سمنان بیان کرد: در سال تحصیلی جدید 80 درصد از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در رشته های کاردانی و 20 درصد در رشته های کارشناسی مشغول به تحصیل خواهند شد.
 
وی افزود: در شرایط فعلی باید به جای توسعه رشته های نظری و کارشناسی که بیش از اندازه در کشورمان وجود دارد به تربیت مهارتی و اشتغال دانشجویان بپردازیم .
 
وی یکی از مشکلات و دغدغه های امروز موجود در سطح کشور را موضوع اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی بی کار دانست و یادآور شد: چنانچه رشته های مهارتی را بیشتر مورد توجه قرار می دادیم کمتر با این چالش روبرو بودیم. 
 
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه مجوز 10 رشته جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان داده شده است، بیان کرد: توسعه رشته ها بر حسب نیاز به مهارت و اشتغال در همان استان تعیین می شود تا بتوانیم کاربردی ترین حالت آموزش ها را شاهد باشیم. 
صالح عمران با بیان اینکه بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار برای ارتقای تجهیزات آموزشی به دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اختصاص یافته، گفت: یکی از دلایل سفر به سمنان حضور در دانشکده ها و احصا نیازها و شناسایی نقاط ضعف محسوب می شود که بتوانیم در بهترین حالت این مسائل را رفع کنیم. 
 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز