خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سمنان مطرح کرد:

خانه دار شدن 11 خانوار یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۸۴۲

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از ساخت یازده واحد مسکونی ویژه خانوار ایتام با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این واحدها تا پایان سال جاری تحویل ایتام تحت حمایت می‌شود.

به‌گزارش ایلنا سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، گفت: ایجاد سرپناه ویژه ایتام در قالب تفاهم‌نامه فی‌مابین کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است که سهم استان سمنان از این تفاهم نامه ملی، یازده واحد مسکونی است.

وی به  نحوه تأمین مالی برای ساخت واحدهای مسکونی اشاره کرد و گفت: ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض از طریق کمیته امداد، ۲۵ میلیون تومان از طریق صندوق توسعه ملی به‌صورت کمک بلاعوض و تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان‌های میامی، سمنان، گرمسار، سرخه و شهر بسطام خبر داد و گفت: این ساختمان‌ها بر اساس آخرین اصول فنی احداث می‌شود.

محسن مسعودیان راد با اشاره به تعمیر و مقاوم‌سازی ۱۳۰ واحد، خرید و احداث ۲۶ واحد مسکونی شهری و روستایی در پنج‌ماهه سال جاری اشاره و تصریح کرد: علاوه بر کمک خیرین وکمک بلاعوض کمیته امداد، مبلغ ۵۲۹ میلیون تومان نیز در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه برای ساخت و مقاوم سازی این واحدها پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز