خبرگزاری کار ایران

با امضای تفاهمنامه بین فلاح و سلامی صورت گرفت؛

همکاری فرهنگ و ارشاد و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۴۲۱

تفاهمنامه همکاری بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس مبادله شد.

به گزارش ایلنا سمنان، هدف از تبادل این تفاهمنامه که به امضای فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرهنگ محمدحسن سلامی رسید، هماهنگی و هم افزایی ظرفیت‌های موجود در این اداره کل و توسعه همکاری‌ها مورد تاکید قرار گرفته است.

این تفاهم که از اول مرداد امسال تا اول مرداد 1400، زمان اجرای آن است مشتمل بر شش بند است که در بند اول آن مقرر شده برای اجرای برنامه های قرآنی، فرهنگی و هنری با موضوع و محتوی پاسداشت دفاع مقدس دو طرف تعهد می‌کنند فضاهای اجرای برنامه های مصوب همچون سالن ها و نگارخانه ها را در اختیار طرفین قرار دهند.

استفاده از امکانات موجود طرفیت برای ارتقا در رشد فعالیت ها و برنامه های مرتبط و در راستای اهداف محتوایی پس از طی مراحل قانونی، به میدان آوردن نیروی انسانی در اختیار اعم از کارکنان و فعالان صنوف و انجمن های زیرمجموعه برای اجرای برنامه ها و جشنواره های فرهنگی، هنری و قرآنی و ادبی مشترک، مبادله کتاب های تخصصی چاپ شده در دو ارگان برای اهداء به فعالان عرصه دفاع مقدس و انجام همکاری های بین بخشی برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس از دیگر مفاد تفاهمنامه همکاری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان سمنان است.

این تفاهمنامه با حضور دستگاه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و در حاشیه کارگروه فرهنگی هنری ، تبلیغاتی ستاد بزرگداشت دفاع مقدس در اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس امضا و مبادله شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز