خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و کمک‌درسی برای ۱۱۱ دانش‌آموز کنکوری

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۸۶۵

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و کمک‌درسی برای ۱۱۱ دانش‌آموز تحت حمایت این استان به منظور آمادگی در کنکور سراسری ۹۹ خبر داد.

به گزارش ایلنا سمنان، محمد ابراهیم یوسفیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان درباره برگزاری کنکور سراسری ۹۹ در روزهای پایانی مردادماه، گفت: کمیته امداد در ماه‌های منتهی به کنکور سراسری با ارائه خدمات مشاوره و کمک‌درسی پشتیبان دانش‌آموزان کنکوری تحت حمایت بوده است.

وی به تشکیل دفاتر پشتیبانی و مشاوره تحصیلی در شهرستان‌ها استان سمنان برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان کنکوری تحت حمایت اشاره کرد و افزود: این مراکز با استفاده از تجربیات کارشناسان و مشاوران خبره تحصیلی و برخورداری از ظرفیت مراکز مشاوره آموزش و پرورش برای موفق شدن دانش آموزان در این مقطع تحصیلی فراهم شده است.

محمد ابراهیم یوسفیان با تاکید بر اینکه حمایت از دانش‌آموزان کنکوری تا زمان انتخاب رشته ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: یکی از الزامات تکمیل چرخه پشتیبانی از دانش‌آموزان کنکوری، امکان ارایه خدمات مشاوره تحصیلی تا زمان انتخاب رشته تحصیلی است و در همین راستا، اقدامات لازم در خصوص ارائه خدمات انتخاب رشته تحصیلی به دانش‌آموزان انجام می‌شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا پاسخگویی به سوالات دانش‌آموزان تهمیدات لازم برای استفاده از ظرفیت ارتباط تصویری و برگزاری مشاوره آنلاین نیز فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز