خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان خبر داد:

سمنان میزبان جشنواره فرهنگی- هنری دانشگاه‌ های فنی و حرفه‌ای کشور

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۹۳۶

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: سمنان میزبان بخش فناوری و پژوهش بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای با محوریت قرآن و عترت کشور شد.

به گزارش ایلنا ، اولین جلسه کمیته فنی و داوری بخش فناوری و پژوهش بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان تشکیل شد.
 
ایوب اسدی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و دبیر بخش فناوری و پژوهش جشنواره، ضمن  ارائه گزارشی از تشکیل دبیرخانه بخش فناوری و پژوهش، انتخاب هیئت داوران بخش‌های مختلف، آمار شرکت‌کنندگان در بخش‌های فناوری و پژوهش و زمان‌بندی داوری اظهار داشت: از  آنجایی که امکان دسترسی مستقیم و حضوری به دانشجویان وجود ندارد اما تعداد زیادی اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و گواه توجه خوب دانشجویان به این بخش جشنواره است .
 
مسلم گنجی مدیرکل دفتر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه ای کل کشور گفت : در راستای تحقق دانشگاه اسلامی و پیشبرد اهداف تربیتی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی و همچنین دستیابی به سند راهبردی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای، بیست و هشتمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری با رویکرد قرآن و عترت در حال برگزاری است.
 
وی گفت: انتخاب نفرات برتر این جشنواره بسیار مهم است و اهیمت این جشنواره، رقابت برترین های بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مرحله ملی با سایر دانشجویان دانشگاه های کشور است.
 
رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با بیان رزومه‌ی بخشی از داوران انتخاب شده گفت : داوری ها باید به گونه ای باشد که بهترین افراد با دقت و در نهایت عدالت انتخاب شوند و لذا در هر رشته دو داور تخصصی و یک داور مهارتی انتخاب شده است
 
وی ضمن تقدیر از دانشگاه فنی و حرفه ای در ارتباط با اعطاء میزبانی به این دانشگاه گفت : با توجه به انتخاب این دانشگاه سعی بر آن داریم تا میزبانی شایسته باشیم و به نحو عالی این مسابقات را برگزار نماییم.
 
نقدی ادامه داد: حفظ چارچوب و اصالت نتیجه‌ای جز اعتماد نخواهد داشت و نگاه اخلاق مدار، ایمانی و عملیاتی این مجموعه بوده که مورد اعتماد دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و برگزارکنندگان جشنواره قرار گرفته و این میزبانی به حق به مجموعه‌ی پویا و فعال داگاه فنی و حرفه ای استان سمنان واگذار شده است و افتخاری بزرگ برای مجموعه‌ دانشگاهی استان سمنان خواهد بود.
 
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در خصوص اهداف این جشنواره گفت: ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در بین دانشجویان ، ایجاد انس و الفت بیش از پیش دانشجویان با قرآن و عترت ، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز ، شناخت استعدادها و توانایی­های دانشجویان در زمینه های فرهنگی و هنری و بستر سازی جهت رشد و بالندگی آنها و ارج گذاری به فعالیت های قرآن و عترت و تشویق نخبگان دینی و قرآنی از اهداف این جشنواره است.
 
شایان ذکر است بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در بخش‌های آوایی، معارفی، فناوری و پژوهش، ادبی و هنری برگزار خواهد شد که میزبانی بخش فناوری و پژوهش جشنواره از طریق ستاد مرکزی به دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان واگذار شده است که بخش هنری این جشنواره شامل رشته‌های رشته های تولید نرم افزار و اپلیکیشن ، کانال های مجازی قرآنی و مقاله نویسی می‌باشد که دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور آثار خود را برای شرکت در جشنواره در سامانه این مسابقات بارگذاری کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز