خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

توزیع بیش از ۲۴ هزار بسته گوشت قربانی بین نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۲۴۱

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: با ذبح ۱۸۰۰ رأس دام سبک در سطح استان، بیش از ۲۴ هزار بسته گوشت قربانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بین ۱۴ هزار خانوار نیازمند توزیع شد.

به گزارش ایلنا، سیده فاطمه تقوی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد مددجویان معادل ۹ هزار و ۲۳ خانوار ساکن مناطق روستایی هستند، تصریح کرد: مددجویان ساکن مناطق روستایی از گوشت قربانی بهره‌مند شدند.

تقوی با بیان اینکه ۱۶۵ روستا با ضریب محرومیت شش از خدمات حمایتی کمیته امداد شامل سبد غذایی، درمان، ساخت و بهسازی مسکن، هدیه ازدواج، جهیزیه، اردوهای زیارتی و تربیتی و غیره بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: علاوه بر خدمات حمایتی ذکرشده، مددجویان تحت حمایت در هر مناسبتی همچون عید قربان از نذورات مردمی نیز، بهره‌مند‌ می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: با ذبح ۱۸۰۰ رأس دام سبک در سطح استان، بیش از ۲۴ هزار بسته گوشت قربانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بین ۱۴ هزار خانوار تحت حمایت امداد و‌ نیز سایر نیازمندان از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری توزیع شد.

سیده فاطمه تقوی با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا، در سال جاری ذبح دام از قربانگاه‌ها در سطح شهر به کشتارگاه منتقل و با رعایت پروتکل بهداشتی و شرعی ذبح‌شده است، تصریح کرد: سالم بودن گوشت قربانی با حضور گروه‌های ناظر دامپزشکی مورد تائید قرارگرفته است که به صورت بهداشتی، بسته‌بندی و توزیع گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز