خبرگزاری کار ایران

به منظور تسریع در پرداخت تسهیلات رونق تولید؛

هیات خبرگان بانکی استان سمنان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۱۲۰

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: احکام اعضای هیات خبرگان بانکی استان ذیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید صادر شده و از این پس جلسات این هیات به منظور تسریع و تسهیل در تصویب تسهیلات، تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حبیب الله خجسته پور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در دویست و سی و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه هیات خبرگان بانکی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به منظور تسریع در تصویب و پرداخت تسهیلات رونق تولید تشکیل شد، افزود: اعضای این ‌هیات به پیشنهاد استاندار سمنان معرفی و احکام توسط رئیس بانک مرکزی صادر می‌شود که از این پس جلسات این‌ هیات به دبیری دبیر کمیسیون ‌هماهنگی بانکهای استان و در محل این ‌کمیسیون برگزار می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵ نفر به پیشنهاد استاندار سمنان به بانک مرکزی معرفی شدند که حکم ۴ نفر از اعضای هیات خبرگان بانکی استان صادر شده است.

خجسته پور افزود: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کشور به ریاست وزیر صمت و در سطح استان به ریاست استاندار تشکیل می شود و بانک‌ها و موسسات اعتباری موظفند به استناد ماده ۶۲ قانون رفع موانع تولید، ظرف یکماه در خصوص موافقت یا مخالفت خود برای تصویب پرداخت تسهیلات به طرح های مطرح شده در این ستاد اعلام نظر کنند.

وی تاکید کرد: بانکها و موسسات مالی در صورت مخالفت، باید دلایل مخالفت خود را به هیئت خبرگان بانکی ذیل این کارگروه ارسال کنند.

معاون استاندار سمنان در پایان اظهار داشت: اگر دلایل مخالفت اعلامی از سوی بانک‌ها مورد موافقت هیات خبرگان بانکی ذیل کارگروه قرار نگیرد، ‌بانک‌ها ‌موظف به پرداخت تسهیلات هستند و در صورت عدم پرداخت، تخلف محسوب شده و پرونده متخلفین به هیات انتظامی بانک مرکزی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز