خبرگزاری کار ایران

نقدی خبر داد:

همت جهادگران دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان در ساخت منزل مسکونی برای خانواده کم برخوردار

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۲۱۲

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: دانشجویان گروه جهادی شهید مصطفی پیران بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برای یک خانواده کم برخوردار منزل مسکونی ساختند.

به گزارش ایلنا، رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با بیان اینکه اردوهای جهادی یادگار ارزنده امام خمینی(ره) است، عنوان کرد: اردوهای جهادی و سازندگی که در دانشگاه ها برگزار می شود می‌تواند برای رشد و تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین دانشجویان جوان بسیار موثر باشد.

وی تصریح کرد: اردوهای جهادی فرصتی مناسب برای دانشجویان محسوب می‌شوند تا بتوانند در این اردوها به خوبی از تخصص خود استفاده کنند و آماده حضور در عرصه‌های عمرانی و اجتماعی و مدیریتی کشور شوند.

رضا نقدی تاکید کرد: این دانشجویان با نیت خالص و بدون داشتن کوچک‌ترین چشمداشتی چنین اقدام بزرگی را کلید زده‌اند و باید این اقدامات را برای پیشرفت کشور نیز دنبال کنند.

وی بیان داشت: برگزاری اردوهای جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است یکی از بهترین روش‌های فرهنگی برای تربیت نیروی همطراز انقلاب اسلامی است و شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی مصداق مجاهدان در راه پیروزی انقلاب هستند که با همان عزم و اراده در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اردوهای جهادی را بهترین فرصت برای خدمت به مردم دانست و گفت: در واقع اردوهای جهادی این پیام را به جامعه می دهد که مظلومان و محرومین جامعه هرگز فراموش نخواهند شد

.نقدی اردوهای جهادی دانشجویان را از برکات انقلاب اسلامی و مایه عزت و افتخار دانشگاه‌ها دانست و بر تقویت، گسترش و حمایت همه‌جانبه از این تفکر ارزشمند تأکید کرد.

شایان ذکر است گروه جهادی شهید مصطفی پیران بسیج دانشجویی استان سمنان فعالیت خود را به صورت تخصصی در ساخت خانه‌ای از مرحله اسکلت و سفت کاری در زمینه‌های عمرانی، برق، تاسیسات و جوش در تاریخ ۱۵ خرداد سال جاری شروع کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز