خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد:

برخورد قانونی با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که اموال مازاد خود را معرفی نکنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۰۷۶

استاندار سمنان در جلسه کمیته املاک شناسایی شده مازاد استان سمنان گفت: بی‌رغبتی دستگاه‌های اجرایی در معرفی اموال مازاد با وجود ارسال نامه رسمی از سوی اداره کل امور اقتصادی و دارائی قانون‌شکنی است.

به گزارش ایلنا، علیرضا آشناگر در اولین جلسه کمیته استانی املاک شناسایی شده مازاد استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: دستگاه‌های اجرایی استان براساس چارچوب‌های قانونی موظف به شناسایی و معرفی اموال مازاد خود هستند و اگر بی‌رغبتی تعدادی از دستگاه‌های اجرایی نسبت به معرفی این اموال ادامه یابد، در چارچوب قانون با مدیران این دستگاه ها برخورد قانونی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در بودجه سال جاری در ارتباط با شناسایی، معرفی و فروش اموال مازاد دولت برای افزایش درآمدها حساب ویژه ای شده است و لازم است دستگاه های اجرایی نسبت به این مقوله مهم حساسیت داشته باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه، برگزاری جلسات در ارتباط با شناسایی و معرفی اموال مازاد دولت در استان مستمر باشد،‌ گفت: با همکاری اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان این جلسات به صورت هفتگی برگزار شود.

آشناگر تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را در ارتباط با شناسایی و معرفی اموال مازاد به صورت شایسته و در چارچوب قانون انجام دهند.

استاندار سمنان ادامه داد: چنانچه دستگاه اجرایی در استان وجود دارد که دارای اموال مازاد بوده و تاکنون این اموال را معرفی نکرده است، در چارچوب قانون اداره کل اقتصاد و دارایی نسبت به تعیین تکلیف این اموال اقدام نماید.

شایان ذکر است در اولین نشست کمیته استانی املاک شناسایی شده مازاد استان سمنان، بررسی و تصویب درخوست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مبنی بر فروش سه مورد اموال مازاد در اختیار خود ، بررسی و تصویب درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مبنی بر فروش کتابخانه سلمان فارسی در مهدیشهر، بررسی و تصویب اموال مازاد شناسایی شده توسط اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان در خصوص زمین ورزشی شهرک تعاون متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، بررسی و تصویب اموال شناسایی شده توسط اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان سمنان در خصوص ملک متعلق به اداره راه و ترابری استان سمنان که در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می باشد و نیز بررسی و تصویب املاک واقع در میدان ارگ متعلق به اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان بحث و تبادل نظر گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز