خبرگزاری کار ایران

برای دومین سال متوالی صورت گرفت؛

کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ شهرداری‌های استان سمنان توسط شهرداری امیریه

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۸۶۴

با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و برای دومین سال متوالی شهرداری امیریه موفق به کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ شهرداری‌های استان سمنان شد.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور به منظور حضور در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان و افتتاح پروژه های شهری و روستایی در قالب سفر ۲ روزه به استان سمنان سفر کرده است که در این همایش از شهرداری های برتر استان سمنان تجلیل شد.

شایان ذکر است تعیین درجه شهرداری‌های جدیدالتاسیس و ارتقاء درجه شهرداری‌ها‌ بر مبنای ضوابط مشخص و سه شاخص «درآمد مستمر و خالص شهرداری»، «جمعیت شهر» و «موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشوری» صورت می گیرد که شهرداری امیریه جزو شهرداری های درجه 4 است.

 از سال 1392 تاکنون شهرداری امیریه همه ساله با تلاش‌های صورت گرفته شاهد تحقق و افزایش بودجه پیشنهادی تا سقف 150 درصد بوده است.

همچنین سرانه شهروندی از سال 92 از مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال به مبلغ 15 میلیون ریال در سال 98 افزایش پیدا کرده است.

افزون بر این موارد با توجه به توان فنی و ماشین آلات شهرداری و اینکه بسیاری از پروژه ها به صورت امانی صورت می پذیرد حجم فعالیت‌های عمرانی در سال 98 بالغ بر 60 میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز