خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی دامغان:

رشد گردشگری و صنایع دستی زمینه‌ساز افزایش امنیت اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۴۸۷

فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان گفت: توجه به قابلیت‌های گردشگری و ترویج صنایع‌دستی، در اشتغالزایی‌ و درآمدزایی موثر بوده و زمینه ساز افزایش امنیت اجتماعی و کاهش جرائم است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید رضا علوی با حضور در اداره میراث فرهنگی دامغان و در دیدار با رئیس و کارشناسان اداره میراث فرهنگی دامغان افزود:تلاش برای صیانت از آثار تاریخی، تامین امنیت گردشگران و کمک به رونق صنایع دستی، از رویکردهای فرهنگی نیروی انتظامی این شهرستان است.

سید رضا علوی که به همراه رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی و معاون انتظامی شهرستان دامغان در اداره میراث‌فرهنگی دامغان حضور یافته بود، تصریح‌کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌های تاریخی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان با همکاری و تعامل تمامی مسئولان ادارت و نهادها امکان پذیر می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور فرماندهی انتظامی شهرستان در این اداره، گفت : مدیریت صحیح و همکاری نیروی انتظامی با نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی در راستای حفاظت از آثار تاریخی و فرهنگی و جلوگیری از وقوع جرائم در حوزه میراث فرهنگی بسیار تاثیر گذار است.
 
مهدی قاسمی افزود: تعامل نیروی انتظامی و میراث فرهنگی، موجب افتخار خانواده بزرگ میراث بوده و باعث ایجاد دلگرمی در انجام بیش از پیش وظایف و خدمت رسانی کارکنان می‌شود.
 
در پایان این نشست مقرر شد با اعلام فرماندهی نیروی انتظامی و هماهنگی اداره میراث فرهنگی این شهرستان، تور یکروزه بازدید از آثار تاریخی، جاذبه های گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی شهرستان دامغان، ویژه کارکنان نیروی انتظامی و خانواده آنها برگزار شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز