خبرگزاری کار ایران

در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب؛

فعالیت قرارگاه رزمایش همدلی در استان سمنان کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۱۴۷

قرارگاه رزمایش همدلی در استان سمنان با حضور فرمانده سپاه استان سمنان، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری، مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان نماینده دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با هدف تحقق منویات رهبری جهت کمک به نیازمندان کلید خورد.

به گزارش ایلنا، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تاکید بر لبیک گفتن به سخنان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان فروردین سال جاری  خاطرنشان کرد: اگر چه در ماه مبارک  سالهای گذشته  خیرات و  همیشه جاری بوده است اما با وجود شرایط فعلی و تاکید مقام معظم رهبری فرصتی برای همه فراهم شده است تا به یاری یکدیگر بشتابیم.

وی با اشاره به اینکه فقر بسیاری از خانوارهای متضرر از کرونا موقتی است، تاکید کرد: اگر بسته‌ای برای خانوارها در نظر گرفته می شود باید متناسب با شرایط خانواده‌ها و با حفظ کرامت انسانی باشد.
 
 محسن مسعودیان راد با اشاره به اینکه ۹۴ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری سال جاری جمع آوری شد خاطرنشان کرد: بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ سبد بهداشتی در کنار سبد معیشتی تهیه و بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد سمنان با بیان اینکه این قرار گاه در کنار نقش حمایتی نقش هدایتگری داشته باشد تصریح کرد:توزیع هوشمندانه و شناسایی نیازمندان و جلوگیری از هم پوشانی مورد توجه است.
 
وی با تاکید بر ایجاد بانک اطلاعاتی از نیازمندان در استان و جلوگیری از هم پوشانی خاطرنشان کرد: استان سمنان تاکنون در طرح های مشارکتی پیشتاز و الهام بخش و الگوی سایر استان‌ها بوده است.
 
سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد نخستین شهید سلامت استان، شهید ناظری پور تصریح کرد: انقلاب ما  مدیون شهدا است.
 
سردا دامغانی با اشاره به اینکه وضعیت بیماری کرونا در سطح کشور و استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و ایرانیان توانستند غنای فرهنگی خود را به رخ جهانیان بکشند خاطرنشان کرد : مردم و مسئولین برای خدمت به یکدیگر از هم سبقت می گیرند.
 
وی با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر ۸۰۰ هزار ماسک بهداشتی تولید شده است تصریح  کرد: تاکنون ۲۵ هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند توزیع شده است .
 
سردار دامغانی با تأکید بر استفاده از ظرفیت مردمی خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده ها از جمله کارگران روزمزد، برخی صنوف، حق التدریس های ساعتی، تاکسی ها و بسیاری از مشاغل دچار آسیب اقتصادی شدند  که بر اساس برآورد تمام شهرستان‌های استان تعداد  این خانواده ها به حدود ۴۰ هزار  می رسد.
 
 فرمانده سپاه استان سمنان با تاکید بر اینکه این ۴۰ هزار خانوار به غیر از خانواده تحت حمایت کمیته امداد ، بهزیستی و سازمان های حمایت گر است تصریح کرد: بیشترین خانوارهای آسیب دیده در شهر سمنان به دلیل وجود شهرک های صنعتی و صنعتی بودن استان است.
شایان ذکر است سردار حمید دامغانی به عنوان فرمانده قرارگاه، محسن مسعودیان مدیر کل کمیته امداد به عنوان جانشین فرمانده قرارگاه و سرهنگ امیر خالقان به عنوان دبیر قرار گاه معرفی و منصوب شدند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز