خبرگزاری کار ایران

از سوی خیر دامغانی؛

3000 بسته محلول ضدعفونی و شوینده به کمیته امداد دامغان اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۳۷۶

رئیس‌کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: خیر دامغانی سه هزار بسته مواد ضد عفونی و شوینده به افراد تحت پوشش این نهاد و اقشار آسیب پذیر جامعه اهداء کرد.

 به گزارش ایلنا ، حمید رضا کشاورزیان اظهار داشت: ارزش ریالی هر بسته اهدائی مواد ضد عفونی و شوینده  به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) دامغان و اقشار آسیب پذیر جامعه از سوی خیر حاج ابراهیم امیر آبادیان بین ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان برآورد شده است. 

وی اضافه کرد: کار توزیع مواد ضد عفونی و شوینده در بین خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر جامعه در دامغان پس از تحویل محموله آغاز و ادامه دارد و در آینده نیز این خیر گرانقدر متعهد شد که اقلام دیگری را نیز برای توزیع در بین این خانواده ها تحویل این‌نهاد دهد. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) دامغان ضمن تقدیر از حسن همراهی و همکاری خیر نام آوازه کشور حاج ابراهیم امیر آبادیان در اهداء اقلام مواد ضد عفونی و شوینده و تحویل به این نهاد و توزیع در بین خانواده های تحت پوشش و اقشار آسیب پذیر در دامغان گفت: همراهی این خیر نیک اندیش در ایام شیوع بیماری ویروس کرونا با خانواده های نیازمند و محروم قابل تقدیر است و جزو باقیات و صالحات منظور و دعای خیر خانواده ها همراه این خیر خواهد بود .

 شهرستان دامغان دو هزار و ۱۵۶ خانوار شامل سه هزار و ۷۷۳ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز