خبرگزاری کار ایران

​با اهدای یکصد درخچه و گل؛

مدافعین سلامت دامغان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۳۶۲

مسئول روابط عمومی سازمان مردم نهاد «خانه تسنیم دامغان» گفت : یکصد گل و درخچه زینتی توسط مردم قدرشناس دامغان تهیه و به پاس زحمات بی شائبه مدافعین سلامت در امر مبارزه با ویروس کرونا به بیمارستان ولایت اهدا شد.

به گزارش ایلنا، سعیده سادات قدمی بیان کرد : فراخوانی از سوی این تشکل با عنوان «پاسداشت ایثار» شکل گرفت و تقاضا شد هر شهروند تمایل به اهدای هدیه ای برای مدافعین سلامت دارد با پرداخت مبلغی به حساب موسسه خیریه بیمارستان ولایت دامغان، در این طرح مشارکت کند. 

وی ضمن استقبال بی نظیر مردم، موسسات و ارگانهای مختلف از این طرح اظهار داشت:  به دلیل شیوع کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس، امکان قدرشناسی حضوری مهیا نبود و این شیوه انتخاب شد. 

مسئول روابط عمومی سازمان مردم نهاد خانه تسنیم دامغان ادامه داد : اهدای گل و درختچه های زینتی با هدف بهبود فضای کاری، زیبا سازی محل، ابراز حمایت و قدرشناسی از مدافعین سلامت انجام شد.

سعیده سادات قدمی تصریح کرد : گلهای تهیه شده از نوع سیکاس، بنجامین بلک، بنجامین آمستر، شفلرا ابلق، دراسینا پرچمی، کاج مطبق، لیندا، یوکا، پاندانوس، شمعدانی و ژونی پروس ستاره ای می باشد.

وی ضمن بیان اینکه، تسنیم نام چشمه‌ای در بهشت و مخفف عبارت «تاریخانه سرای نیایش، یکرنگی و مهرورزی» است ادامه داد : گل ها با گوناگونی که در رنگ ها و انواع مختلف دارند با حضور در یک محیط می‌توانند خشکی موجود در آن محیط را به حداقل ممکن برسانند. 

سعید سادات قدمی یادآور شد : در سراسر دنیا گل ها نمادی از لطافت و زیبایی هستند و در واقع نمی توان اثرات زیبایی ناشی از حضور گل را در یک محیط انکار کرد.

مسئول روابط عمومی سازمان مردم نهاد خانه تسنیم گفت : یکی از مهم ترین خواص وجود گل و درخچه های زینتی رفع استرس و فشارهای روانی است که در بعضی از محیط های اداری با توجه به فشار های مختلف بسیار شایع می باشد.

وی در پایان با توجه به اینکه این سمن نقش هماهنگی و اجرای طرح یادشده را به عهده داشته است تصریح کرد : بی  شک مشارکت و حمایت جمعی و بی نظیر شهروندان دامغان در برگزاری و به ثمر نشستن چنین طرح‌هایی غیر قابل انکار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز