خبرگزاری کار ایران

امام جمعه دامغان:

منابع طبیعی سرمایه ملی است

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۴۱۶

امام جمعه دامغان از منابع طبیعی به عنوان سرمایه ملی یاد کرد و گفت: منابع طبیعی سرمایه ملی است که باید در حفظ و حراست این سرمایه عظیم کوشید.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید محمد حسینیان در آستانه فرارسیدن هفته منابع طبیعی در دیدار با رئیس و کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان به میزبانی دفتر خود اظهار داشت: همه ما با محیط زیست و منابع طبیعی زندگی می کنیم و منابع طبیعی از انفال عمومی است که باید حفظ و به نسل های آینده منتقل شود. 

وی اضافه کرد: باید از منابع طبیعی به خوبی و با روش های درست و اصولی بهره برداری داشت و باید بکوشیم به این سرمایه ملی تخریب و آسیب وارد نشود و از خیانت به آن جلوگیری شود. 

امام جمعه دامغان با بیان اینکه همه ما باید حافظ خوبی برای انفال عمومی در جامعه باشیم، گفت: منابع طبیعی برای بشر است و این‌نعمت خدادادی به بندگان روزی می دهد و از سویی باید آموزه های دینی را بیش از گذشته فرار بگیریم و به آن به خوبی عمل کنیم و به وجود این نعمت های الهی خوب پی ببریم. 

در ابتدای این دیدار علی اکبر عباسی راد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان گزارشی از اقدامات و فعالیت های این اداره در طی سال جاری و برنامه های هفته منابع طبیعی ارائه و گفت: در هفته منابع طبیعی ۶۰ هزار. اصله نهال در بین شهروندان دامغانی توزیع خواهد شد. 

 هفته منابع طبیعی از ۱۵ تا ۲۱ اسفند بوده و شعار این هفته به عنوان نهالکاری همگانی برای ایرانی سبز نامگذاری شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز