خبرگزاری کار ایران

کلنگ احداثمرکز نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست شاهرود زده شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۱۸

مرکز نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست آمنه شاهرود کلنگ زنی شد.

مراسم کلنگ زنی ساختمان مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست آمنه شاهرود با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضاء شورای شهر و خیرین شهرستان شاهرود برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در مراسم کلنگ زنی این مرکز بیان داشت: این زمین به همت اعضاء هیأت مدیره مؤسسه آمنه در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع خریداری شده است که عملیات ساخت و ساز آن به زیربنای ۷۲۰۰ مترمربع در سه طبقه انجام خواهد شد.

حسن غربا ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی و شهردار شاهرود در بخشودگی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی هزینه‌های مربوط به صدور پروانه ساختمانی و… افزود: در حال حاضر مؤسسه خیریه آمنه در قالب دو مرکز آمنه و امین به ۵۰ کودک ۶ تا ۱۲ سال بدسرپرست و بی سرپرست ارائه خدمت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه محل زندگی این کودکان استیجاری است، آماده سازی هرچه سریع تر این ساختمان ضروری بوده که این امر همت والای مسئولین و خیرین شهرستان شاهرود را می‌طلبد.

حسن غربا همچنین؛ به مشارکت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیرین جهت شروع پروژه نیز اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز