خبرگزاری کار ایران

چهار شکارچی متخلف در خارتوران شاهرود دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۰۹

در پی گشت زنی ماموران اداره پارک ملی توران، چهار شکارچی متخلف را در این زیست کره و منطقه شکار ممنوع دستگیر کردند.

رئیس ذخیرگاه زیست کره خارتوران شاهرود اظهار داشت: ماموران ذخیرگاه زیست کره خارتوران شاهرود، طی گشت زنی در منطقه ممنوعه پارک ملی توران به رد به جا مانده از یک خودرو مشکوک شدند که با تلاش و پیگیری مجدانه موفق شدند، خودرویی حامل چهار شکارچی متخلف را متوقف و همه سرنشینان را دستگیر کنند.

به گزارش ایلنا، علی اکبر قربانلو با بیان اینکه اقدام به موقع ماموران باعثجلوگیری این افراد از شکار شد، ادامه داد: در بازرسی از خودرو شکارچیان یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی غیر مجاز کشف و ضبط شده است.

به گفته رئیس ذخیرگاه زیست کره خارتوران شاهرود، متخلفان هم اکنون تحویل مراجع قانونی شده اند.

قربانلو با اذعان بر اینکه همکاری با ماموران شکاربانی از مهمترین خواسته‌های ما برای حفظ حیات وحش نادر منطقه است، تصریح کرد: خواهشمندیم از شکار غیر مجاز و یا ورود به منطقه ممنوعه جدا خوداری شود.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه مجازات های سختگیرانه می تواند در پیشگیری از این گونه اقدامات غیر قانونی مثمر ثمر باشد، تصریح کرد: حفظ پارک ملی توران به عنوان یکی از بزرگترین پارک های حیات وحش، برای آیندگان از اهمیت خاصی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز