خبرگزاری کار ایران

اولین گردهمایی جامعه اکوتوریسم کشور در شاهرود برگزار میشود

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۰۷۲

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود از برگزاری اولین گردهمایی جامعه اکوتوریسم کشور در شاهرود خبر داد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: این گردهمایی از بیست و دوم تا بیست و چهارم بهمن ماه امسال در محل روستای ابر شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حمیدرضا حسنی افزود: بازدید از مجموعه تاریخی بسطام، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی، ارتفاعات پوشیده از برف جنگل ابر و دالان بهشت، رمل‌های ماسه ای کویر چاه جام، موزه تخصصی آب و برگزاری نشست‌های تخصصی در ارتباط با مسائل زیست محیطی و حفاظت از عرصه‌های طبیعی از جمله برنامه‌های این گردهمایی است.

حسنی بیان داشت: تجلیل از فاتحان قله‌های مرتفع جهان و یادمان قهرمانان درگذشته کوهنوردی و شهدای عرصه محیط زیست از دیگر برنامه‌های گردهمایی جامعه اکوتوریسم کشور است.

وی اظهار داشت: این گردهمایی توسط دفتر خدمات مسافرتی هیرکان سفر با همکاری هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان و شهرستان شاهرود، شبکه تشکل‌های زیست محیطی استان، ماهنامه سیاحت و سفر، فصلنامه کوه و مؤسسه طنین طبیعت تیرگان برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این گردهمایی می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی www. hirkantour. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز