خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد گرامی داشت دهه فجر شهرستان مهدی شهر خبر داد:

دهه فجر امسال مصادف با اجلاسیه بزرگ شهدای شهرستان مهدیشهر خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۴۱

دبیر ستادگرامی داشت دهه فجر شهرستان مهدی شهر از برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال همزمان با اجلاسیه بزرگ شهدای شهرستان مهدیشهر خواهد بود.

دبیر ستادگرامی داشت دهه فجر شهرستان مهدی شهر در جلسه کمیته مراسم ستاد دهه فجر شهرستان مهدی شهر اظهار داشت: دهه فجر امسال مصادف شده است با برگزاری رخداد عظیم شهرستان، اجلاسیه بزرگ شهدای شهرستان و باید تمام تلاشمان را جهت برگزاری این رخداد عظیم داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، حمیدرضاپارسا درجلسه کمیته مراسم ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان داشت: دشمن به فکر سیاه‌ نمایی خدمات مختلف در طول انقلاب است و ما باید با بصیرت و هوشیاری مانع از نفوذ دشمن در صفوف خود شویم.

پارسا گفت: در این موقعیت زمانی بیش از پیش باید برای حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی تلاش کرد چرا که هر روزه بر دشمنان اسلام و انقلاب ایران افزوده می‌شود و تحرکات و بیداری اسلامی منطقه دلیل بر قدرت و نفوذ اسلام و رهبری است.

دبیر ستادگرامیداشت دهه فجر شهرستان مهدیشهر افزود: برگزاری اجلاسیه شهدا بسیار ارزشمند و فرصتی است تا بار دیگر با آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب پیمان مجدد ببندیم و ما باید این فرصت ها راغنیمت شمرده و نهایت سعی خود راجهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این بزرگداشت داشته باشیم.

وی اعلام کرد: ستاد دهه فجرشهرستان مهدیشهر امسال برنامه های خاصی راپیش بینی کرده که بزرگداشت ۱۲بهمن، بزرگداشت روز پیروزی انقلاب و برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از برنامه های پیش بینی شده است و باتوجه به اینکه اجلاسیه شهدا همزمان باایام الله دهه فجر در سطح شهرستان مهدیشهر برگزار میگردد و برنامه های فرهنگی بسیار زیادی پیش بینی شده، ستاد دهه فجر شهرستان مهدی شهر هم نهایت سعی خود را براین دارد تا بتواند هم قدم با عزیزان ستاد برگزاری اجلاسیه شهدا جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم تلاش نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز