خبرگزاری کار ایران

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه؛

تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی از اهداف استکبار جهانی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۹۷

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: استکبار جهانی در صدد تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در جمع مدیران و فرماندهان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأکید بر وظایف پاسداران گفت: دیده‌بانی صحیح از حوادثو جریانات یکی از وظایف اصلی سپاه است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی با اشاره به مهمترین چالش‌های جبهه انقلاب اسلامی گفت: با توجه به وجود دو جبهه انقلاب اسلامی و استکبار، جنگ دو جبهه قانون الهی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: اسلام هراسی از فتنه‌ها و تلاش‌های استکبار جهانی علیه اسلام و مسلمین است.

وی دومین تلاش استکبار جهانی را تضعیف و به فراموشی سپردن گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تغییر گفتمان ولایت توسط دشمنان داخلی و خارجی با هدف تبری جستن از شعار انقلاب اسلامی و فراموش کردن و غفلت از اصل استکبارستیزی از اذهان مردم است.

حاج صادقی گفت: دو قطبی کردن جبهه انقلاب و تضعیف ولایت از جمله مهمترین چالش‌ها و خطرات بزرگی است که دشمنان در گام‌ بعدی به دنبال آن هستند.

وی اظهار داشت: تضعیف ارز‌شهای معنوی همچون ‌روحیه بسیجی، فرهنگ جهادی، ‌حمله به نیروهای انقلابی ارزش‌مدار و نفوذ در حاکمیت، ‌ تلاش برای استحاله نظام با نفوذ در مجلس، ‌دولت و حتی خبرگان رهبری از جمله مهمترین توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز