خبرگزاری کار ایران

آیت الله سید محمد شاهچراغی در نشستی با مدیرکل حمل و نقل استان سمنان

رسالت مهمی بر دوش جامعه حمل و نقل است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۶۸

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تجلیل از تلاشهای فعالان عرصه حمل ونقل جاده ای گفت: راننده خوش اخلاق، مردمی، دیندار و امانت دار نقش بسیار مهمی با ترویج و اشاعه فرهنگ حسنه اسلامی و دینی در جامعه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در نشستی با مدیرکل و جمعی از فعالان عرصه حمل و نقل استان سمنان با تبریک فرارسیدن هفته حمل و نقل و راهداری، جاده ها را به مانند رگهای بدن و فعالیت بخش حمل و نقل جاده ای را به خون در این رگها توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی افزود: حمل و نقل به منزله خون در رگهای جاده در حرکت است که با جوشش سالم و صحیح در سایه آموزش های لازم به این قشر، پویایی و پیشرفت را در جامعه به ارمغان می آورد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اهمیت جایگاه ایمان و اخلاق دینی در حرفه رانندگی خاطر نشان کرد: راننده باید متدین و دیندار باشد و راننده خوش اخلاق و مردمی نقش مهمی در ترویج فرهنگ اسلامی و دینی دارد.

شاهچراغی بر تشویق اینگونه رانندگان تاکید کرد و گفت: تشویق و ترغیب از عوامل مهم انسان سازی است.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه احسان و خدمت به خلق از هر نوع و در هر جایگاهی عبادت خداوند است بیان داشت: تقوا اولین نیاز رانندگی است چرا که تمامی اعمال محضر پروردگار متعال آشکار است و افتخار خداوند بر ملائکش نماز خالصانه و دور از ریای راننده ای است که در جاده ها و در شرایط بد آب و هوایی و دور از چشم دیگران بجا می آورد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان نیز با اشاره به تاریخچه پرافتخار بیست و ششم آذر روز حمل و نقل و رانندگان و اهمیت و جایگاه آن در بخش حمل و نقل جاده ای گفت: رانندگان در حرکت جهادی خود اصل ولایت مداری را در لبیک به ندای تاریخی امام خمینی(ره) در جهاد تخلیه بنادر که بسیار مهم و حیاتی بود به نمایش گذاشتند.

داود فهندژ سعدی افزود: رانندگان با ولایت مداری، مردم داری و امانت داری بیشترین سهم را در خدمت به میهن اسلامی به خود اختصاص داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز