خبرگزاری کار ایران

از ۷ دانشجوی برتر در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۵۸

در مراسم گرامیداشت روز دانشجو، از ۷ دانشجوی برتر دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های فرهنگی ورزشی و علمی تجلیل شد.

در این آیین حجت الاسلام والمسلمین رضا صابریان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با اشاره به وقایع روز دانشجو در سال ۳۲ گفت: دانشجویان کشور از همان سال های ابتدایی آغاز مبارزه با نظام ستمشاهی نشان دادند که نسبت به اتفاقات کشور بیدار و حساس هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان حجت الاسلام رضا صابریان افزود: دانشجویان همواره در صحنه های اجتماعی و سیاسی کشور قبل و بعد از انقلاب نقش تاثیرگذاری داشتند و امروز توسعه و پیشرفت کشور وابسته به این قشر از اجتماع می باشد.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد سمنان نیز در ابتدای این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو گفت: ۱۶ آذر یادآور بصیرت، هوشیاری و ایثارگری دانشجویان به عنوان قشر پیشتاز در مبارزه با استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان افزود: امروز روز استقلال طلبی و آزادیخواهی است و ما وظیفه داریم به عنوان قشر بیدار، فرهیخته و روشنفکر با تاسی از شهدای دانشجو، روحیه استقلال طلبی و استکبار ستیزی را در خود و جامعه زنده نگه داریم.

وی با اشاره به تهدیدات استکبار نسبت به قشر جوان و دانشجوی کشور گفت: امروز با تغییر رویه، شکل و نحوه دشمنی استکبار نسبت به ایران اسلامی شاهد بروز جنگ نرم از طریق ترویج فرهنگ ابتذال، بی تفاوتی و اسلام گریزی به ویژه در بین نسل جوان و فرهیخته کشور هستیم که باید دربرابر این ترفند دشمنان بیدار و هوشیار باشیم.

تجلیل از ۷ نفر دانشجوی برتر دانشگاه در حوزه های فرهنگی، ورزشی و علمی برنامه اصلی آیین گرامیداشت روز دانشجو در بخش تجلیل بود که با حضور معاون دانشجویی، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی و رئیس دانشکده عمران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
اجرای دکلمه توسط یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و اجرای موسیقی از دیگر برنامه های آیین گرامیداشت روزدانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان بود که به همت دفتر فرهنگ اسلامی، معاونت دانشجویی و روابط عمومی این واحد دانشگاهی در سالن آمفی تاتر فرهیختگان دانشکده عمران این واحد دانشگاهی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز