خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سمنان خبر داد:

ساعات کار ادارات استان سمنان افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۳۱

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استانداری سمنان از افزایش ساعات کاری در ادارات استان سمنان خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استانداری سمنان اظهار داشت: کارمندان ادارات استان سمنان در هفته سه ساعت کسری کار دارند که باید جبران شود.

به گزارش ایلنا، همتیان با اشاره به بررسی‌های دیوان محاسبات اداری استان سمنان در این زمینه افزود: بر اساس بررسی‌ها و گزارش دیوان محاسبات اداری استان سمنان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان در هفته سه ساعت کسری کار دارند.

معاون توسعه مدیریت و منایع نیروی انسانی استانداری سمنان با اشاره به ساعات کاری هر کارمند در هفته بر اساس قانون تصریح کرد: بر اساس قانون هر کارمند موظف است در هفته ۴۴ ساعت را در دستگاه اجرایی خود خدمت کند.

همتیان با بیان اینکه میزان ساعات کاری در طول هفته ۴۴ ساعت است خاطرنشان کرد: این درحالی است که میانگین ساعت کاری ادارات استان سمنان ۴۱ ساعت گزارش شده است و با این حساب سه ساعت کسری کار برای این مهم وجود دارد.

وی با اشاره به لزوم تغییر در ساعات کاری ادارات استان سمنان برای جبران کسری مدت کارکرد کارکنان دولت عنوان کرد: ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در روزهای شنبه تا چهارشنبه به ساعت ۷ صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و روز پنجشنبه ۷ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه تغییر می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز