خبرگزاری کار ایران

رئیس قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت استان سمنان اعلام کرد:

افزایش ۱۲ درصدی کشف سرقت در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۹۸۵

رئیس قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت استان سمنان با اعلام مهار رشد سرقت در این استان از زمان تشکیل قرارگاه گفت: در ۷ ماهه امسال کشف سرقت ۱۲ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان سمنان مهار سرقت، مبارزه با مواد مخدر و کاهش تصادفات را سه اولویت پلیس در امسال اعلام و خاطرنشان کرد: در هر سه موضوع در سطح استان موفقیت‌های چشمگیری به دست آمد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد رضا میرزایی به مهار، کنترل و مقابله با سرقت به عنوان نخستین اولویت امسال پلیس اشاره و تصریح کرد: در این بخش علاوه برمهار سرقت و کاهش رشد این جرم، کشف سرقت نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش یافته است.

سردار میرزایی ریشه بسیاری از جرایم را اعتیاد به مواد مخدر دانست و با اعلام اینکه ۶۵ درصد سارقانی که امسال در سطح استان دستگیر شده‌اند، معتاد هستند افزود: کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به سال قبل از رشدی ۱۵۰درصدی برخوردار است.

این مسئول انتظامی همچنین به کاهش ۱۹ درصدی شمار کشته‌های سوانح رانندگی در ۶ ماهه نخست امسال در این استان اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: با همراهی مردم و تمام دستگاه‌های مرتبط، این روند تا پایان سال ادامه یابد.

سردار میرزایی در پایان بر تقویت تعامل تمام اقشار جامعه با پلیس برای تحقق امنیت پایدار تاکید کرد و گفت: امنیت محصولی اجتماعی است که برای تولید، حفظ و ارتقای آن همگان باید وظایف خود را بشناسد و به خوبی نقش خود را در این راستا ایفا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز