خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته موتورکراس استان سمنان خبر داد:

پیست موتور کراس شهرستان سمنان به زودی راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۵۲

مسئول کمیته موتورکراس استان سمنان ابراز امیدواری کرد: در صورت همکاری مسئولان و محقق شدن وعده‌های آنان پیست موتور سواری استان بعد از پایان ماه صفر در سمنان بازگشایی شده و به بهره‌برداری برسد.

رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی سمنان و مسئول کمیته موتور کراس استان سمنان با اشاره به اینکه قرار بود در سال ۹۲ سمنان میزبان مسابقات کشوری باشد گفت: این میزبانی به دلیل عدم همکاری مسئولان وقت و تعطیل بودن پیست از دست رفت.

به گزارش ایلنا، حسین ترحمی با بیان این مطلب که در سال ۹۱ حدود یک دهم از کل موتور سواران حرفه‌ای موتورکراس در سطح کشور در استان سمنان فعالیت داشتند اظهار داشت: موتور سواران استان دارای عناوین کشوری و آسیایی متعددی هستند و برخی از این افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند..

مسئول کمیته موتور کراس استان سمنان بیان داشت: متاسفانه به دلیل کم لطفی مسئولان، به ویژه از سوی اداره کل ورزش و جوانان و مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان سمنان این ورزش در کل استان به حالت تعطیل درآمده و دیگر تعداد موتور سواران به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

ترحمی در ادامه تامین بودجه و ماشین آلات را اصلی ترین مشکلات برای تکمیل پیست دانست و افزود: برای تکمیل پیست حداقل به یک هفته ماشین آلات برای ایجاد شکل و فرم تپه‌ها و مبلغ حدود ۵۰میلیون تومان نیاز داریم.

رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی سمنان با بیان اینکه پیست شهر سمنان دارای موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی است عنوان کرد: سال ۹۲ قرار بود مسابقات موتورکراس کشور به میزبانی استان سمنان برگزار شود که متاسفانه به خاطر مشکلات به وجود آمده این امر محققق نشد و در صورت تکمیل این پیست و بازگشایی آن امکان برگزاری مسابقات کشوری در سمنان وجود دارد.

مسئول کمیته موتور کراس استان سمنان با اشاره به اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته دستور اختصاص بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی برای تکمیل این پیست از استاندار اسبق گرفته شد اظهار داشت: به دلیل عدم پیگیری سازمان ورزش و جوانان این بودجه جذب نشد و در صورت نحقق این بودجه امکان ایجاد پیستی با امکانات بالا وجود داشت.

ترحمی با بیان اینکه اعضای هیت موتور سواری شهر سمنان تا کنون حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان برآورد کارشناسی کار انجام داده اند، افزود: در جلسات مختلف مسئولان شعار ورزش را می‌دهند ولی متاسفانه فقط این سخنان در حد همان شعار باقی می‌ماند.

وی تصریح کرد: ورزش موتور سواری فرصتی مناسب برای تخلیه هیجانات جوانان است و در صورت راه‌اندازی این پیست ما شاهد حل معضل موتورهای خیابانی خواهیم بود.

در پایان وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی نماینده شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه و همکاری اداره راه و ترابری و اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین سازمان جهاد نصر، اظهار امیدواری کرد در صورت همکاری مسئولین و محقق شدن وعده‌های آنان پیست موتور سواری استان بعد از پایان ماه صفر در سمنان بازگشایی شده و به بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز