خبرگزاری کار ایران

ساماندهی ۹۰ هزار همیار پلیس در سطح استان سمنان صورت پذیرفت

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۸۳

بیش از ۵۶ هزار همیار پلیس استان سمنان آموزش دیده هستند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به نوع آموزش‌های همیاران پلیس در استان سمنان افزود: همیاران پلیس در استان سمنان با تخلفات حادثه ساز رانندگی و برخی مخاطرات آن آشنا می‌شوند تا به پلیس در برقراری نظم ترافیکی کمک کنند.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا میرزایی عنوان کرد: این همیاران پلیس آموزش‌های لازم را برای جلوگیری از تخلفات رانندگی اطرافیان خود دیده‌اند.

سردار میرزایی با اشاره به کاهش میزان تصادفات و تلفات ناشی از آن در جاده‌های استان سمنان در سال‌های اخیر تصریح کرد: بدون شک وجود همیاران پلیس تأثیر زیادی در کاهش تعداد تلفات و تصادفات رانندگی داشته است.

وی هدف از اجرای طرح‌های همیاران پلیس، پلیس مدرسه و مواردی از این دست را فرهنگ سازی در زمینه ترافیک و رانندگی عنوان و تصریح کرد: بدون شک این نسل از جامعه در آینده رانندگان منضبط و قانونمندی خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به ادامه روند آموزش همیاران پلیس در این استان گفت: در آینده‌ای نزدیک همه ۹۰ هزار همیار پلیس استان سمنان آموزش‌های لازم را در زمینه فرهنگ ترافیکی فرا می‌گیرند تا همکاران زبده‌ای برای پلیس در این زمینه باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز