خبرگزاری کار ایران

بازدید فرماندار مهدی شهر ازطرح‌های نیمه تمام این شهرستان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۶۶

فرماندار شهرستان مهدی شهر به همراه جمعی از خبرنگاران از ۶ طرح نیمه تمام این شهرستان بازدید کرد.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر روز گذشته از نزدیک بر پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان نظارت کرد و پیگیر سرعت بخشیدن در جهت اتمام پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدرضا قنبری پس از بازدید از روند اجرایی ۶ پروژه در شهرستان مهدی شهر در جمع خبرنگاران حاضر شد و در یک نشست خبری اظهار داشت: عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی شهمیرزاد به ویژه شرکت ترانسفور ماتور آریا که یکی از مهم ترین و بزرگترین شرکت ها در سطح استان میباشد از اهمیت بسیار بالایی برای استان و بخصوص شهرستان مهدیشهر برخوردار است.

قنبری افزود: این عملیات گازرسانی که از منطقه دربند مهدیشهر به طول ۱۰ کیلومتر است تاکنون با اجرای حدود ۴ کیلومتر از این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت داشته و ادامه آن در دست اقدام است.

وی بیان داشت: تابحال مبلغ ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار در این خصوص اختصاص یافته و امید است که ظرف مدت کمتر از ۶ ماه شهرک صنعتی شهمیرزاد از نعمت گاز برخوردار شود.

فرماندار مهدی شهر در ادامه گفت: پروژه درمانگاه خیر ساز بهداشتی و درمانی شهر شهمیرزاد یکی دیگر از پروژه‌های در دست اقدام در سطح شهرستان مهدی شهر میباشد که عملیات اجرایی ان از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و امیدواریم تا دهه مبارک فجر این درمانگاه مورد بهره برداری قرار گیرد.

قنبری افزود: این درمانگاه در زمینی به مساحت بیش از ۲ هزار متر مربع و زیربنای ۵۰۰ متر مربع ساخته می شود و ۵۷۰ میلیون تومان اعتبار داشته که نزدیک ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که تا بحال نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی در خصوص پروژه بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدیشهر اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه های طرح مهر ماندگار در سطح شهرستان است که از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تا بحال به خاطر وجود مشکلات درمانی در سطح شهرستان بسیاری از بیماران برای بحثدرمان مجبور به مراجعه به شهرستانهای دیگر بودند از این رو مردم مهدیشهر همیشه چشم انتظار این بیمارستان بوده و هستند.

فرماندار شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: این پروژه در ۳ فاز باید اجرایی می شد که فاز اول آن توسط شرکت فلات آسیا با اعتبار ۷ ملیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام شد و در فاز دوم شرکت عقیق ساز گستر با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان وظیفه خود را به پایان رساند و فاز سوم که مرحله پایانی این پروژه میباشد با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از تیرماه سال جاری توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن اغاز شده که تا بحال پیشرفت بسیار خوبی را داشته و با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: بعد از اتمام فاز سوم که همان فاز پایانی میباشد، مرحله تجهیز آن توسط دانشگاه علوم پزشکی باید انجام گیرد.

قنبری در ادامه بیان داشت: بیش از ۶۰ درصد مدارس در سطح شهرستان تخریبی بوده که تلاش داریم عملیات ترمیم و نوسازی انها انجام شود.

وی گفت: دبیرستان ۱۲ کلاسه آیت الله کاشانی مهدیشهر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۲ میلیارد تومان اعتبار و آموزشگاه ۱۲ کلاسه ابتدایی پسرانه مسکن مهر با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های در حال اجرای شهرستان است که اواخر آبان ماه مورد بهره برداری قرار می گیرد و در دهه فجر هم افتتاح می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز