خبرگزاری کار ایران

پیکر آیت‌الله نصیری در سمنان تشییع شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۶۴

مراسم تشییع پیکر عالم ربانی، مرحوم آیت الله شیخ محمد تقی نصیری با حضور نمایندگان مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری و نیز مقامات کشوری و استانی و مردم مومن و خداجوی سمنان برگزار شد.

پیکر آیت الله محمدتقی نصیری، از مدیران حوزه علمیه سمنان و از شاگردان امام راحل(ره) امروز با حضورگسترده مردم و مسئولان استانی و کشوری در سمنان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم تشییع پیکر آیت الله نصیری، مردم شهید پرور سمنان، با نوحه سرایی و سینه زنی در غم رحلت این عالم جلیل القدر سوگواری کردند.

در این مراسم که حسین فریدون، مشاور ارشد و رئیس دفتر رئیس جمهور، آیت الله سید احمد خاتمی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی، مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت، حجت الاسلام و المسلمین حسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل‏ بیت(علیهم السلام)، حجت الاسلام والمسلمین نورمفیدی، نماینده ولی فقیه دراستان گلستان، نماینده ولی فقیه دراستان سمنان، استاندارسمنان و گروه‌های مختلف مردم سمنان، روحانیون و شاگردان آن مرحوم حضور داشتند پیکرآیت الله نصیری ازمیدان سعدی سمنان به سمت گلزار شهداء امامزاده یحیی ابن موسی(ع) سمنان تشییع و در بارگاه امامزاده یحیی(ع) به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نصیری، پدر شهید محمد صادق نصیری و از مدیران حوزه علمیه سمنان و شاگرد امام خمینی(ره)، که به دلیل کهولت سن، در بیمارستان خاتم الانبیای تهران بستری شده بود شامگاه پنج شنبه ۲۰ شهریور در ۸۳ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز