خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره میراثماندگار شهرستان سرخه برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۰۱

سرپرست میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سرخه از برگزاری نخستین جشنواره میراثماندگار در این شهرستان خبر داد.

سرپرست میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سرخه اظهار داشت: این جشنواره بیست و چهارم تا بیست و هشتم شهریور ماه در محل زائرسرای امام رضا(ع) شهرستان سرخه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط ‌عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، بهمن اخلاقی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی قابلیت‌های شهرستان سرخه در زمینه‌های میراثفرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و افزایش روحیه شادابی و نشاط در مردم، عنوان کرد و افزود: اجرای بازی‌های بومی محلی، عرضه غذاهای محلی و محصولات لبنی، کشاورزی و باغی، اجرای تئا‌تر خیابانی و نمایش عکس و زندگی‌نامه شهداء از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

اخلاقی با اشاره به برپایی ۱۶ غرفه عرضه محصولات صنایع دستی بومی سرخه در این جشنواره، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه کتاب، غرفه نقاشی کودکان و اجرای شعرخوانی از دیگر برنامه‌های جشنواره میراثماندگار است.

سرپرست میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سرخه گفت: علاقمندان می‌توانند در روزهای برپایی جشنواره، عصر‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ از این جشنواره دیدن کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز