خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار؛

از ۱۵ پزشک، داروساز و دندانپزشک سمنان، سرخه و مهدیشهر تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۳۱

در مراسمی که با حضوراستاندار، فرماندار سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان و مدیران سازمان‌های بیمه‌گر و جمعی از پزشکان استان در مهمان‌سرای جهانگردی سمنان برگزار شد از ۱۵ پزشک، داروساز و دندانپزشک شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدیشهر تجلیل شد.

در این مراسم، از حسین رستم‌زاده، به عنوان پزشک نمونه کشوری تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، محمد وکیلی استاندار سمنان در این مراسم، اولویت اول دولت را تامین ارتقاء سلامت جامعه بیان کرد و از خدمات ارزشمند جامعه پزشکی در استان قدردانی کرد.

شادنوش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دغدغه اصلی دولت تدبیر و امید را تامین سلامت مردم عنوان کرد و اجرای طرح ملی تحول نظام سلامت را گامی موثر در جلب رضایتمندی مردم دانست.

رئیس نظام پزشکی شهرستان سمنان نیز در این مراسم گفت: ۶۵۰ پزشک، ماما، داروساز، دندانپزشک و متخصص علوم آزمایشگاهی عضو نظام پزشکی شهرستان سمنان هستند.

دکتر کامران قدس از رسیدگی به ۵۰ پرونده خبر داد و افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت مردم در عرصه بهداشتی درمانی افزاییش یافته است.

قدس از استاندار، بابت رایزنی برای تسهیل پرداخت مالیات پزشکان قدردانی کرد و خواهان کمک استانداری برای تکمیل ساختمان نظام پزشکی شد.

مدیر کل بیمه سلامت استان سمنان نیز گفت: ۲۷ هزار نفر در طرح بیمه درمان همگانی رایگان ثبت نام کردند.

علیرضا اعرابی افزود: ۸۰ درصد هزینه‌های مراجعات مردمی به بیمارستان‌ها از طریق بیمه‌های درمانی پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز