خبرگزاری کار ایران

در استان سمنان برگزار شد؛

مسابقات استانی قرآن کریم برای کارکنان سازمان جهاد کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۶۷۸

بیست وششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و خانواده‌ها درمرحله استانی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در روستای ابر شهرستان شاهرود برگزار شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این مسابقات با هدف معرفی نفرات بر‌تر استان به مسابقات سراسری قران کریم کارکنان وزارت جهادکشاورزی انجام شد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا میرزائیان افزود: شرکت کنندگان در رشته‌های قرائت، ترتیل، تفسیر، اذان و حفظ به رقابت پرداختند که نفرات بر‌تر هر رشته به شرح زیر معرفی شدند.

رشته قرائت کارکنان محمد مهدی عضدی، قرائت فرزندان مجتبی ایثاری و اذان علی مرادی حائز رتبه اول شدند.

در رشته حفظ ۵ جزء کارکنان محمد یوسفیان، ۵ جزء فرزندان پسر علی اصغری، یک جزء فرزندان پسر محمد حسینی شیرزاد و در بخش بانوان در رشته ده جزء طاهره فتحی، ۵ جزء زهرا بنائیان و فرزندان دختر در رشته پنج جزء فاطمه رهایی و یک جزء فاطمه صالحین حائز رتبه بر‌تر شدند.

دررشته ترتیل خانم طیبه رحمانی فر وترتیل فرزندان دختر نیز مبینا سادات حسینی حائز رتبه اول شدند.

این مسابقات در رشته تفسیر نیز برگزار شد که در بخش همکاران آقای اسفندیار مونسان، همسر کارکنان خانم وحیده حسین‌پور، فرزندان پسر امیر ساسان نیکو نهاد و فرزندان دختر خانم فاطمه خادمیان حائز رتبه بر‌تر شدند و به مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان وزارت جهاد کشاورزی راه یافتند.

بیست وششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان وزارت جهاد کشاورزی وخانواده آن‌ها در روزهای ۹-۸ شهریور ماه سال جاری در استان قم برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز