خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان سمنان تاکید کرد؛

سمنان استان امن و کم مسئله‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۵۰۱

مردم وقتی که امنیت روانی و آرامش روحی داشته باشند به دنبال ایجاد ناهنجاری نمی‌روند.

وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان سمنان گفت: بها دادن به مردم دستاوردهای ارزشمند و ماندگاری برای کشور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در نشست شورای اداری استان سمنان افزود: مردم وقتی که امنیت روانی و آرامش روحی داشته باشند به دنبال ایجاد ناهنجاری نمی روند.

وی خاطرنشان کرد: اگر به مردم بها داده شود، در جامعه شاهد ناهنجاری های مختلف نخواهیم بود و مردم ضامن امنیت جامعه می شوند.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات کشور، شمشیری است که برای گردن دشمنان نظام اسلامی تیز شده است، گفت: این شمشیر به روی خودی ها، با هر نوع گرایشی که در چارچوب نظام اسلامی عمل می کند، کشیده نمی شود زیرا تمام این ها فرزندان نظام جمهوری اسلامی هستند.

علوی با بیان اینکه با این رویکرد وزارت اطلاعات آرامشی در جامعه به وجود می آید که امنیت برای نظام با کمترین هزینه تامین می شود، ادامه داد: مردم وقتی از امنیت برخوردار شوند، حضورشان در صحنه های مختلف پرشورتر می شود.

سید محمود علوی با اشاره به هجمه ها و نا امنی های برخی کشورهای منطقه، اظهار داشت: امروز امنیتی در ایران اسلامی حکمفرماست که می تواند زمینه ساز تحقق آرمان رهبری در عرصه های اقتصادی و فرهنگی باشد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش دولتمردان تدبیر و امید شاهد جذب و دلگرمی سرمایه گذاران، تسهیل در امور اداری سرمایه گذاری و کارآفرینی برای توسعه کشور هستیم، اضافه کرد: با تعامل بخش های مختلف کشور، امیدواریم فرهنگ اسلامی و انسانی ارزشمندی در کشور شکوفا شود.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: امنیتی در جامعه پایدار است که متکی به باورهای مردم باشد و فرهنگی که بر اقتصادی شکوفا و امنیتی پایدار استوار باشد قابل اتکاست.

وزیر اطلاعات سمنان را از استان های با امنیت بالا و از کم مساله ترین استان های کشور در مسایل امنیتی توصیف کرد که این امر برخاسته از طبع سالم مردم استان سمنان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز