خبرگزاری کار ایران

۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان شاهرود کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۵۰

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در سال جاری در شهرستان شاهرود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: در این رابطه ۳۵ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش ایلنا؛ سرهنگ رحمت الله طاهری با اشاره به اجرای طرح کنترل محورهای این شهرستان در ارتباط با مواد مخدر گفت: در این مدت ۳۰ نفر فروشنده و نگهدارنده مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: در این مدت ۱۱۶ طرح برای انجام کنترل سلامت امنیت اجتماعی نیز اجرا شده است.
طاهری با اشاره به کنترل مناطق کویری این شهرستان شامل بیارجمند و طرود افزود: شش باند مواد مخدر در این مناطق شناسایی، منهدم و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در ارتباط با مکان‌های مخروبه در شهر شاهرود که معتادین با حضور در این مکان‌ها موجب نارضایتی برخی از شهروندان می‌شوند گفت: در این مدت ۱۶ مکان تخریب شده و تعداد دیگری نیز شناسایی و برای تخریب در دستور کار قرار گرفته است. فرمانده انتظامی شاهرود افزود: در این مدت چهار دستگاه خودروی حامل مواد مخدر شناسایی و توقیف شدند.
طاهری گفت: در این مدت یک واحد تولید مواد مخدر صنعتی نیز شناسایی و افراد آن دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به برگزاری پنج کارگاه آموزشی برای جامعه هدف در این شهرستان تصریح کرد: در کلاس‌های آموزشی به یک هزار و ۴۰۰ نفر آموزش داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز