خبرگزاری کار ایران

وکیلی، استاندار سمنان:

شهرداران برای جذب گردشگران جهت رونق اقتصاد شهری تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۸۰۳

شهرداران فرصت مناسبی جهت خدمت در اختیار دارند که باید با تلاش بیشتر زمینه رضایت شهروندان را کسب کنند و اثری ماندگار از خود به جای گذارند.

ایلنا - سمنان: استاندار سمنان در گردهمایی شهرداران استان سمنان گفت: این نشست ها باید یک کارگاه آموزشی باشد تا از آن خروجی خوبی حاصل شود.


به گزارش ایلنا از سمنان، محمد وکیلی با اشاره به تفکر پویا در مدیریت شهری به مشارکت مردم در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: مشارکت مردم در مدیریت شهری هزینه های شما را به حداقل خواهد رساند.


وی طرح جامع شهر را به منزله شناسنامه عنوان کرد و گفت: اگر طرح جامع خوب محقق نشود در فرآیند شهری تاثیر خواهد گذاشت.


وکیلی در بخش دیگری از سخنان خود به زیبا سازی شهری اشاره کرد و گفت: طراوت شهر امری است که نباید از آن غافل شد زیرا این امر موجب افزایش امید به زندگی مردم خواهد شد.


استاندار سمنان اذعان داشت: شهرداران فرصت مناسبی جهت خدمت در اختیار دارند که باید با تلاش بیشتر زمینه رضایت شهروندان را کسب کنند و اثری ماندگار از خود به جای گذارند.


محمد وکیلی با اشاره به بافتهای فرسوده در شهرها بافتهای فرسوده را بهترین فرصت عنوان کرد و گفت: باید با احیاء آنها از این فرصت کمال بهره برداری را ببریم.


وی با مهم برشمردن مدیریت شهری پویا در چارچوب قانون طبق اولویت برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تاکید کرد.


در این جلسه جانفشان معاون امور عمرانی استانداری مباحثی در مورد توسعه امور شهری، طرح جامع تفضیلی، خدمات شهری و امور حقوقی شهرداری ها، نحوه تعامل شهرداری با دستگاههای اجرایی مرتبط و افزایش توانمندی در حوزه مدیریت بحران شهری و مسائل ایمنی و ترافیکی و حمل ونقل عمومی مطرح کرد.


همچنین در این جلسه سرهنگ فریدون دبیر ستاد بزرگداشت کنگره سه هزار شهید استان توضیحاتی پیرامون برگزاری کنگره در سال ۹۳ ارائه و خواستار مشارکت شهرداران در برگزاری با شکوه تر این مراسم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز