خبرگزاری کار ایران

معاون وکارشناسان شهرداری مجن از شهرداری شهمیرزاد بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۵۴

جمعی از کارمندان شهرداری مجن به منظور تبادل اطلاعات با شهرداری شهمیرزاد، در این شهرداری حضور یافته وضمن بازدید از واحدهای شهرداری وپروژه های در دست اقدام با شهردار شهمیرزاد جلسه ای تشکیل دادند.

در این جلسه شهردار شهمیرزاد ضمن خوش آمد گویی به مهمانان گفت: شهرها توسعه و پیشرفت نخواهند کرد مگر اینکه با شهرها و مناطق دیگر در ارتباط باشند.

به گزارش ایلنا، امینی شاد افزود: ارتباط بین شهرها باعثارتباط مدیران و در نتیجه تبادل اطلاعات خواهد شد که تبادل اطلاعات دانش و دانش نیز آگاهی را به دنبال دارد و از آگاهی به عنوان راه نجات انسان از زندان تن یاد کرد.

وی از شهرها به عنوان عنصری یاد کرد که بر اساس پتانسیل و ظرفیتی که دارند هم تأثیرپذیر و هم تأثیرگذار هستند و افزود این وظیفه مدیران و مسئولان شهری است تا نقش شهرها را در ناحیه، منطقه و کشور پررنگ نمایند.

شهردار شهمیرزاد خاطر نشان کرد: نقش شهرها در فرهنگ کشور باید مشخص باشد و بار دیگر تأکید کرد این از هنر مدیران است تا بتوانند نقش شهرها را در کشور و فرهنگ مردم پررنگ نمایند.

امینی شاد نقش شهمیرزاد را نقش مهمان پذیری و گردشکری اعلام کردو افزود وظیفه مدیران پررنگ کردن این نقش در میان مردم است و تصریح کرد این نقش باید در فرهنگ و اجتماع پررنگ شود.

وی بر تدوین برنامه بلند مدت در انجام کارها تآکید کرد و افزود: همه واحدها و شهرداریها باید با برنامه عمل نمایند ونباید صرف انجام کار باشد و خاطر نشان کرد با برنامه کار کردن و استفاده از مشارکت مردم در کارها به سوی موفقیت و پیشرفت پیش خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه نحوه مشارکت مردم در امور تعریف نشده است از قانون گذاران خواستار ضابطه مند کردن نحوه مشارکت مردم در امور شورا و شهرداری شد.

شهردار شهمیرزاد در این جلسه بر حفظ و زنده سازی بافت های قدیمی تأکید کرد وافزود با زنده سازی واحیاء بافت قدیم شهمیرزاد مردم را به شهرشان بازخواهیم گرداند.

امینی شاد از شهرداری با عنوان یک نهاد اجتماعی یاد کرد و با بیان اینکه اطلاعات مردم باید به اندازه ای برسد که با اطلاعات مدیران برابری نماید، خواستار بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی مردم و در نتیجه حرکت به سوی پیشرفت و موفقیت شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز