خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در جلسه کارگروه تنظیم بازار و اجرای طرح ضیافت گفت؛

اقلام مورد نیاز استان در طرح ضیافت برآورد و بین شهرستان ها توزیع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۵۰

اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار در خصوص طرح ضیافت با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان و دیگر اعضاء در محل سازمان جهاد کشاورزی استان تشکیل شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و لزوم برنامه ریزی برای حفظ ثبات و آرامش بازار اقلام اساسی را دلیل تشکیل این جلسه ذکر کرد.

به گزارش ایلنا، سید مجید موسوی گفت: رئوس اجرای طرح ضیافت در سال جاری را در قالب برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت برای عرضه مستقیم اقلام پر مصرف با قیمت مناسب، برگزاری فروش فوق العاده، توزیع کالاهای اساسی(برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ و در نهایت طرح تشدید بازرسی و نظارت با همکاری دستگاه های نظارت بیان کرد.

وی افزود: در حال حاضر مشخص کردن نیاز استان در این طرح بر اساس اقلام اعلان شده طبق دستور العمل، میزان موجودی و تامین کسری در دستور کار کارگروه است.

موسوی گفت: تامین منابع مورد نیاز برای برگزاری نمایشگاه، جانمائی و تشکیل غرفه ها در هر شهرستان، میزان اقلام مورد نیاز برای عرضه در غرفه ها، هماهنگی با فرماندار شهرستان ها برای محل نمایشگاه ها نیاز است در کوتاهترین زمان پیگیری و مشکلات احتمالی برطرف شود.

در این جلسه که با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل غله استان، مدیر سازمان تعاون روستایی، رئیس اتحادیه اصناف استان، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد به مواردی از جمله: موجودی اقلام مورد نیاز در حال حاضر، نحوه تعیین سهم شهرستان ها، موجودی برنج بیش از میزان تخصیصی، ثبات بازار و وجود اجناس به اندازه کافی، زمان نمایشگاه و تعداد غرفه ها، تامین منابع مالی برای برپائی نمایشگاه، لزوم نصب قیمت ها و حضور بازرسین به صورت دائم در نمایشگاه اشاره شد.

در پایان جلسه مقرر شد: نمایشگاه طرح ضیافت از ۱۰-۱تیر ماه در تمامی شهرستان ها واز نظر تعداد غرفه به میزان سال گذشته تشکیل شود - محل برگزاری نمایشگاه با هماهنگی فرماندار شهرستان ها ترجیحا مکان های سال قبل باشد - اجناس در نمایشگاه تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه شود - قیمت بر روی اجناس درج شود و هماهنگی های لازم از هم اکنون برای تامین اقلام نمایشگاه درحد نیاز انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز