خبرگزاری کار ایران

در محل اداره کل فنی و حرفه ای استان

دومین کمیته درمان و حمایت های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان سمنان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۸۱۷

دومین کمیته درمان و حمایت های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در محل اداره کل فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

در این جلسه که در محل اداره کل فنی و حرفه ای استان و با حضور نمایندگان دستگاههای عضو کمیته شامل بهزیستی، کمیته امداد امام(ره)، نیروی انتظامی و دانشگاههای علوم پزشکی انجام گرفت، محمدیان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان با تبیین ساختار جدید شوراهای هماهنگی و اهداف و وظایف آن خواستار همکاری بیشتر دستگاههای عضو در راستای مبارزه با این بلای خانمانسوز گردید.

به گزارش ایلنا، محمودی، مدیر کل فنی و حرفه ای استان نیز با ارائه گزارش عملکرد این دستگاه در ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به معتادین بهبود یافته اعلام نمود در سال گذشته اداره کل فنی و حرفه ای استان با آموزش ۱۱۰۴ نفر از بهبود یافتگان و تخصیص بیش از ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار، گام مهمی در راستای حمایت اجتماعی از بهبودیافتگان و خانواده های آنان برداشته است.

دکتر عبدالله پور، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و رئیس کمیته درمان و حمایتهای اجتماعی استان نیز با بیان این مطلب که بهبودیافتگان بایستی خود کارآفرین شوند و در این راستا بایستی از خدمات و کمک های تمامی دستگاههای متولی بهره مند گردند خواستار ارائه حمایت های مالی و معنوی به این قشر گردید.

در این جلسه مقرر گردید دانشگاههای علوم پزشکی استان، بهزیستی و سازمان زندانها نسبت به معرفی بهبودیافتگان به فنی و حرفه ای استان اقدام نمایند. مددکاران مراکز ترک اعتیاد هماهنگی ها و پیگیری های لازم جهت گذراندن دوره های مذکور از سوی بهبودیافتگان را انجام دهند. همچنین مصوب گردید با هدف نظارت بر عملکرد مراکز ترک اعتیاد استان و ارتقای کیفی خدمات درمان، بازدیدهای دوره ای با حضور مسئولین و نمایندگان دستگاههای نظارتی به صورت منسجم و مداوم انجام پذیرد.

در پایان جلسه نیز رئیس و اعضا کمیته از کارگاههای مختلف آموزش اشتغال بازدید بعمل آورده و با نحوه خدمات دهی، انواع دوره ها و امکانات اداره کل فنی و حرفه ای استان آشنا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز