خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل سازمان بهزیستی استان سمنان،

معارفه سرپرست بهزیستی شهرستان گرمسار انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۸۱۳

با حضور حجت الاسلام والمسلمین پهلوان سرپرست بهزیستی گرمسار معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گرمسار با حضور مدیرکل و هیأت همراه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی پهلوان طی سخنانی کارکردن در بهزیستی را یک رسالت الهی دانست و گفت: همه ما مددکارانی هستیم که در راستای بهتر زیستن، باید جامعه را از آسیب های اجتماعی پاک سازیم و ما به عنوان مددکار، باید وظیفه خود را در دستگیری از نیازمندان و قشر ضعیف جامعه، به خوبی ایفا نموده و آنان را به ساحل نجات برسانیم.

وی خدمات بهزیستی را قابل ستایش دانست و تصریح کرد: فعالیت در بهزیستی باید رنگ و بوی بهتر زیستن را داشته باشد که آن هم با تعامل و مهربانی امکان پذیر خواهد بود و با الگوپذیری از مددکار بزرگ، امام علی(ع) و با نظم و تلاش بیشتر، می توان خدمت بدون منت به جامعه هدف ارائه کرد.

در ادامه؛ یوسف کلیچ جایگاه بهزیستی را جایگاه خدمت دانست و کار کردن به صورت گروهی را بهترین نحوه فعالیت در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف بیان کرد.

محمد نسیمی سرپرست جدید بهزیستی گرمسار نیز، خواستار نگاه ویژه سازمان به بهزیستی این شهرستان شد.

علی پهلوان در پایان؛ از یوسف کلیچ، به خاطر تلاش و زحمات خالصانه در طول هشت ماه، و همچنین از ایران جورابلو به عنوان سرپرست موقت، با اهداء لوح و هدیه­ ای تقدیر و تشکر کرده و محمد نسیمی را به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گرمسار معارفه نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز