خبرگزاری کار ایران

طرح آموزشی تابستانه در استان سمنان اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۰۲۹

دانش آموزان بر اساس میل و انگیزه خود می‌توانند در هر کدام از این طرح‌ها مشارکت داشته باشند / این طرح بیش از ۳۰ هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای طرح آموزشی تابستانه در مدارس اول و دوم متوسطه استان خبر داد و گفت: دانش آموزان بر اساس میل و انگیزه خود می‌توانند در هر کدام از این طرح‌ها مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمد رضا جهان مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه در این طرح سه برنامه آموزشی در قالب آزمون مجازی، تحقیق و پژوهش و کلاس‌های علمی به اجرا در خواهد آمد اظهار داشت: دانش آموزان بر اساس میل و انگیزه خود می‌توانند در هر کدام از این طرح‌ها مشارکت داشته باشند.
وی هدف از اجرای این طرح را گسترش فرهنگ پژوهش و تحقیق، ایجاد رقابت علمی در بین دانش آموزان، پوشش اوقات فراغت، تقویت قوه خلاقیت و ابتکارات آنان و همچنین جلوگیری از ایجاد فاصله در امر آموزش عنوان کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با تاکید بر اینکه این طرح از پایان خرداد ماه جاری آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد افزود: این طرح بیش از ۳۰ هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار می‌دهد.
جهان از مدیران مدارس خواست تا با دریافت دستورالعمل مربوط به اجرای طرح با توجیه دانش آموزان، مشارکت حداکثری آنان را فراهم آورند.
وی در خاتمه با اشاره به این مطلب که سه دانش آموز دختر دبستان زینبیه شهرستان مهدیشهر، در مسابقات استانی کاراته موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در رشته‌های کمیته و کاتا شدند خاطرنشان کرد: دانش آموزان ستایش نبیلی، سعیده انصاری نسب و مبینا محسنی در مسابقات کاراته قهرمانی استان که در سمنان برگزار شد به ترتیب موفق به کسب رتبه اول در رشته کمیته و رتبه‌های دوم و سوم در رشته کاتا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز