خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

ساختمان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۷۰۹

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز یکشنبه با هدف بازدید از دانشگاه سمنان و افتتاح پروژه عمرانی به سمنان سفر می‌کند.

رییس دانشگاه سمنان گفت: معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز یکشنبه با هدف بازدید از دانشگاه سمنان و افتتاح پروژه عمرانی به سمنان سفر می‌کند.
به گزارش ایلنا، رییس دانشگاه سمنان در نشست خبری با خبرنگاران افزود: جعفر میلی منفرد ابتدا با حضور در پردیس شهدا دانشگاه سمنان، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و سپس ساختمان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در پردیس اصلی را افتتاح می‌کند.
علی خیرالدین گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و با بیش از ۲۰ میلیارد ریال احداثشده است.
خیرالدین افزود: با بهره برداری از این ساختمان، رفت وآمد برای دانشجویانی که برای پیگیری امور آموزشی خود به پردیس شماره دو دانشگاه واقع در دانشکده هنر مراجعه و مسافت طولانی را طی می‌کردند تسهیل می‌شود.
بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال احداثدانشگاه، شرکت در شورای دانشگاه، بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه و برگزاری نشست تخصصی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه سمنان است.
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در این سفر با اعضای هیات علمی دانشگاه در تالار دانش نیز دیدار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز