خبرگزاری کار ایران

۶۸ پروژه عمرانی در شهرستان مهدیشهر به بهره‌برداری رسید

کد خبر : ۱۴۲۳۴۰

طی آیینی با حضور محمد وکیلی استاندار سمنان ۶۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال در دومین روز از دهه فجر در شهرستان مهدیشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

ایلنا - سمنان: طی آیینی با حضور محمد وکیلی استاندار سمنان ۶۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال در دومین روز از دهه فجر در شهرستان مهدیشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش ایلنا، محمد وکیلی استاندار سمنان در آیین افتتاح این پروژه‌ها در محل فرهنگسرای نیستان مهدیشهر، انقلاب اسلامی ایران را تداوم انقلاب عاشورا دانست و تصریح کرد: امروز انقلاب عاشورا در سرزمین جمهوری اسلامی ایران تجلی پیدا کرده است.
وی در ادامه افزود: انقلاب امروز ما، انقلاب ارزش‌ها است و انفجار نوری که امام خمینی(ره) در تعریف انقلاب به کار برده‌اند به معنی از بین بردن تاریکی و پلیدی‌هاست.
وکیلی با اذعان به اینکه ملت ایران اسلامی، درس ایستادگی و مقاومت را از شهدای عاشورا به ارثبرده است افزود: جای تأسف است برای آمریکایی‌ها که در مقابل این ملت غیور و همیشه در صحنه می‌گویند «گزینه نظامی روی میز است».
استاندار سمنان در این خصوص تصریح کرد: دشمنان ایران، مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران را نشناخته‌اند و نمی‌دانند ملتی که برای حفظ ارزش‌های خود ۸ سال در دفاع مقدس ایستادگی کرد هرگز حاضر به زانو زدن در مقابل این دشمنان نیست.
وکیلی با اشاره به اینکه ۳۵ سال از انقلاب شکوه‌مند انقلاب اسلامی می‌گذرد و این انقلاب دستاوردهای مهمی را به ارمغان آورده است تصریح کرد: تمام این دستاورد‌ها و افتخارات و پیروزی‌ها مدیون خون پاک شهداست.
وی در خصوص تحریم برخی از کالا‌ها و تحمیل تحریم‌های ظالمانه اقتصادی به ملت ایران، افزود: امروز به تحریم‌ها نه بعنوان یک محدودیت بلکه باید به آن به دیده یک فرصت برای عبور از سختی‌ها و مشکلات و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام نگریست.
استاندار سمنان با بیان اینکه شهرستان نوپای مهدیشهر در دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۶۸ پروژه عمرانی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم این شهرستان همیشه در صحنه‌های انقلاب اسلامی جزء اولین‌های استان سمنان بوده و هستند بی‌شک برای آبادانی و رفع مشکلات مردم این شهرستان باید تلاش و کوشش بیشتری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز