خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد؛

هدف‌گذاری ایجاد 5 هزار و 80 فرصت شغلی برای مددجویان استان در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۰۶۶

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از هدف‌گذاری و تعهد ایجاد 5 هزار و 80 فرصت شغلی برای مددجویان استان(پنج دهک اول) سمنان با پرداخت ۵۰۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته ا مداد استان سمنان بابیان اینکه اشتغال یکی از راهبردهای توانمندی مددجویان ایجاد اشتغال است، گفت: استعدادیابی، مشاوره شغلی، آموزش حرفه‌آموزی و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: نظارت‌های سه تا پنج سال بر طرح‌های اشتغال اجراشده باهدف پایدارسازی ارائه شد و همچنین در صورت توسعه طرح تسهیلات اشتغال‌زایی  پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از هدف‌گذاری و تعهد ایجاد 5 هزار و 80 فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان(پنج دهک اول) با پرداخت ۵۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: سرانه دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی یک‌صد میلیون تومان و سقف تسهیلات اشتغال‌زایی ۱۵۰ میلیون تومان است.

ذوالفقاری اظهار امیدواری کرد: کمیته امداد استان سمنان تمام تلاش خود را برای گام‌هایی فراتر از تعهد ایجاد اشتغال باهدف خودکفایی و استقلال مالی در سال جاری بر خواهد داشت. شایان‌ذکر است، در سال گذشته ۶۲۶۲ فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان با پرداخت ۳۲۳ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز